استان ها

جزییات کامل ممنوعیت سفر به 40 شهر قرمز و نارنجی کرونایی + وضعیت آب و هوایی و انسداد راه ها تا 28 اسفند 99

به گزارش مجله خانواده؛ سرهنگ احمد سیرانی رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راهنمایی و رانندگی پلیس رباناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در محور ترافیکی کشور گفت: جاده خرم آباد – پلدختر. بقیه راههای اصلی و حمل و نقل کشور باز است.

وی گفت: “گزارش شده است که در برخی از مسیرهای کوهستانی در ایالت های شمالی باران به صورت پراکنده باریده شده است.”

سرهنگ سیرانی پیش بینی و هشدارهای هواشناسی درباره وزش باد شدید و گرد و غبار در استان های شمال غربی ، شمال ، مرکز و شمال شرقی و هرمزگان و همچنین شیوع گرد و غبار و کاهش دید رانندگان در جاده ها را اعلام کرد.

وی اظهار داشت: “طبق آخرین اعلامیه ستاد ملی کرونا ، سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است ، در حالی که به آنها توصیه می شود از سفرهای غیرضروری در صورت لزوم و سایر شهرهای گروه زرد و آبی خودداری کنند. سفر به آنجا محدود نیست.” همچنین ترک پلاک های بومی از شهرهای گروه های قرمز و نارنجی در ماشین ممنوع است.

مسئول مرکز مدیریت اطلاعات ترافیک راهور ناجا به شرح زیر اشاره کرد. محدودیت های ترافیکی شبانه در تمام شهرهای گروه های قرمز ، نارنجی ، زرد و آبی از ساعت 9 شب تا 3 بامداد ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور اعلام کرد: در البرز و مازندران ، منطقه مکانیک عمومی که به دلیل ریزش بهمن مسدود شده بود ، در محور کرج – چالوس بازگشایی شد.

سرهنگ احمد سیرانی افزود: در ایالت مازندران در محور هراز ، مسیر ریلی شمال به جنوب منطقه 6 تونل با ریزش کوه مسدود شده است.

وی با بیان اینکه شرایط ترافیکی در سایر جاده های کشور روان و مناسب است ، افزود: در برخی از جاده های کوهستانی در ایالت های شمالی بارش پراکنده باران گزارش شده است.

سیرانی مردم را به شرح زیر توصیه می کند: شما باید مراقب باشید تا از مسافرت در آب و هوای بد خودداری کنید ، در صورت لزوم اقدامات بهداشتی خود را انجام دهید ، زمان بیشتری را برای رانندگی صرف کنید ، سرعت خود را کم کنید و توجه زیادی به جلو داشته باشید.

سیرانی قبل از سفر با شماره های 120 و 88255555 (10 خط) تماس گرفته و از هموطنان خود خواسته است تا آخرین شرایط جوی و ترافیکی را به آنها اطلاع دهند.

دکمه بازگشت به بالا