استان ها

تلاش برای رفع موانع تولیدی حوزه درودگری و مبلمان‌سازی با فناوری و نوآوری در پردیس

به گزارش خبرگزاری مجله خانواده در استان تهران ، “محمد صالحه کالگی” دبیر شبکه فناوری ملی بازار ایران و “مسعود اگزدری” رئیس اتحادیه نجار و تولیدکننده مبلمان در شهر پردیس تفاهم نامه همکاری در پارک.

در ابتدای مراسم امضای قرارداد ، محمد صالح خالقی پارک فناوری پردیس و 1000 هکتار فعالیت چشم انداز و همچنین پروژه های خارج از پارک و پارک ملی را تشریح کرد و اظهار داشت: ابزارهای جانبی مانند فناوری بازار منطقه ای و تخصصی که سایت شبکه ملی بازار فناوری ایران به عنوان پایگاه داده فناوری ملی است و همچنین ابزارهای دیگری مانند پاسخگویی به نیازها و فراهم آوردن فرصت های سرمایه گذاری ، می تواند نیازهای فنی کشور را برآورده کند. محاسبه ، پر کردن و جذب سرمایه.

دبیر شبکه ملی طرفداران بازار بازار در ایران درباره موضوع تفاهم نامه گفت: نجاری و ساخت مبلمان از جنبه های مختلف مورد توجه پارک فناوری پردیس و شبکه ملی طرفداران بازار طرفداران ایران است. ابتدا شهر پردیس به عنوان یکی از قطب های اصلی نجاری کشور شناخته می شود. علاوه بر این ، هیچ فعالیت خاصی برای توسعه فناوری و بازارها در این زمینه وجود ندارد. بنابراین می توان با پیگیری فعالیت های برنامه ریزی شده ، در توسعه این منطقه تأثیرگذار بود.

در ادامه مراسم ، مسعود اقتداری ، رئیس اتحادیه نجاران و مبلمان سازان پردیس امیدوار است که در ماه مبارک رمضان طاعت و عبادت را بپذیرد و گفت: با همکاری پارک فناوری پوردیس ، با تلاش در جهت استفاده از پتانسیل بزرگ این مجموعه به عنوان بزرگترین پارک فناوری در کشور و منطقه غرب آسیا ، به نتیجه این تفاهم نامه رسیده ایم.

اگزدری در ادامه با اشاره به توانمندی های شهرستان در این زمینه افزود: بیش از 4000 واحد تولیدی در پردیس عضو اتحادیه نجاران و مبلمان سازان هستند که به عنوان بزرگترین اتحادیه صنعتی در شهر پردیس فعالیت می کنند.

رئیس اتحادیه نجاران و تولیدکنندگان مبلمان گفت: ظرفیت اشتغال زایی در این زمینه حدود 9 درصد اشتغال زایی کشور است. صنعت اتومبیل نیز تقریباً به همان میزان ظرفیت اشتغال زایی در کشور دارد. همچنین ، از سایر موارد در این زمینه ، اهمیت این موضوع در زمینه صنایع دستی است. این یکی از اولویت های اشتغال محلی است.

او ادامه داد. “نیازهای اصلی در این زمینه شامل مواردی مانند مواد اولیه ، خطوط تولید ، فروش ، بسته بندی و حمل و نقل است. ورود نوآوری در چرخه فعالیت در این زمینه باعث تغییر در شعار امسال شده است ، این می تواند کمک بزرگی داشته باشد برای رفع موانع تولید و رفع موانع. “

همچنین در این مراسم دبیرکل نمایشگاه اینوتکس ، “سجاد عباس فشمی” با بیان اینکه نوآوری منطقه ای و توسعه مناطق نوآوری گفت: اکوسیستم ها یا اکوسیستم ها نشان می دهند که همه این بازیگران از یکدیگر جدا هستند. این می تواند تأثیرگذار باشد و منجر شود به توسعه و رشد موضوعات یا مناطق ابتکاری.

مدیر اجرایی نمایشگاه Innotex در ادامه اظهار داشت: یکی از فعالیت های نمایشگاه Innotex برای تطبیق عرضه و تقاضای فناوری ، برگزاری یک رویداد مبتنی بر نیاز سالانه (پیچ معکوس) با همکاری شبکه ملی بازار فناوری است. از ایران

وی اشاره کرد که: پیش از این ، رویدادهای مبتنی بر نیاز در مناطقی مانند نمایشگاه های اینوتکس ، ساخت خودرو و بانکداری با همکاری شبکه ملی بازار فناوری ایران ، یک صنعت ملی برگزار می شد. این حوادث بیشترین سرمایه 18 میلیارد تومانی را در اینوتکس به خود اختصاص داده است.

در این مراسم کاریز اعتماد ، مدیر ارشد اجرایی ، آژانس تجارت فناوری شبکه ملی بازار فناوری ایران ، نجار معکوس و آژانس رویدادهای مبلمان ، صفر نواده حضور داشتند.

امسال ، رویدادی برای معرفی نجارها و نیازهای مبلمان در نمایشگاه Innotex با همکاری شبکه ملی بازار فناوری ایران و نمایندگان آن برگزار می شود و صاحبان صنایع با شرکت در این رویداد نیازهای فنی را تأمین می کنند. اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور برای پاسخگویی به آنها به ایجاد همکاری مشترک بین فقرا و فقرا کمک می کند.

89

دکمه بازگشت به بالا