استان ها

بیانبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

مجله خانواده/ سیستان و بالچستر شورای هماهنگی ترویج اسلامی سیستان و بلچستر به مناسبت شانزدهم خطر روز دانش آموز ضمن گرامیداشت و گرامیداشت این روز تاریخی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش مجله خانواده، در این بیانیه آمده است:

به نام خدا

روزهای دانش آموزی در تقویم باشکوه در سراسر ایران اسلامی به ۱۶ خطر اشاره دارد. این روز تاریخی و ماندگار به افتخار سه شهید دانش آموز، شهید والامقام گانچی، بوسورنیا و شریعت رزبی نامگذاری شده است. ایران و انگلیس همراه با دیگر گروه‌های دانشجو به دست مزدوران پهلوی سابق تظاهرات کردند و به شهادت رسیدند. از دانشگاه تهران.

خاطرات تاریخی کشور ایران پیروزی انقلاب اسلامی را ثابت می کند که در مقاطع مختلف به ویژه در مبارزه با نظام ستم شاهی از استقلال، وحدت و ارزش های والای جمهوری اسلامی دفاع می کند، انقلاب و اسلام مهم و گسترده است. ، موثر، قاطع هستند و در این راه خطرناک جسارت و شهامت زیادی از خود نشان داده اند. نسل‌های این ملت دانا، آگاه و منتخب همواره روحیه جهادی و دفاع از مظلوم و مظلوم جهان را از ویژگی‌های بارز خود به نمایش گذاشته‌اند. مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی علیهام همنه ای با بصیرت و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی گامی در راه آزاد اندیشی و استکبار ستیزی برداشته اند.

شورای هماهنگی اعتلای اسلامی سیستان و بلچستر سامان با گرامیداشت این فرصت مهم تاریخی، موفقیت روزافزون این پیشکسوتان عرصه علم و دانش را از درگاه خداوند متعال گرامی می دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا