استان ها

بازارچه های صنایع دستی برای نوروز درچهارمحال وبختیاری راه اندازی شود

به گزارش خبرگزاری مجله خانواده استان چهارمحال وبختیاری، غلامعلی حیدری درنشست ستاد تنظیم بازار این استان افزود: برای نوروز راه‌اندازی نمایشگاه‌های فروش صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در کنار فروشگاه‌های دیگر مورد توجه باشد.

وی در ادامه با تاکید بر ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در استان، تصریح کرد: تمامی کالاهای اساسی و استراتژیک مورد نیاز مردم استان باید به‌موقع تامین و ذخیره‌سازی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، تامین زیرساخت‌های مختلف و افزایش نظارت‌ها بر بازار چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و گفت: فرمانداران و گروه‌های نظارت و بازرسی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری نظارت‌های میدانی خود را در آستانه نوروز افزایش دهند.

حیدری ادامه داد: در همین راستا آموزش‌های مورد نیاز به اعضای گروه‌های بازرسی و بسیج ارائه شود.

وی قیمت‌گذاری دقیق و هماهنگ برای انواع کالاهای اساسی موجود در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و گفت: فرمانداران بر نحوه توزیع میوه شب عید نظارت مستمر داشته باشند.

حیدری تاکید کرد: نظارت بر تشکیل و فعالیت کشیک نوروزی اصناف و آمادگی ناوگان عمومی حمل‌ونقل مورد توجه مسئولان مرتبط در چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

وی با اشاره به بارش‌های سنگین برف اخیر و تلاش گروه‌های مختلف برای خدمات‌رسانی به مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری افزود: رییس‌جمهور، معاون اول رییس‌جمهور، وزیر کشور و تعدادی مسئولان ملی با حضور در استان برای تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم پیگیری و اقدام کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: البته در این زمینه کمبودهایی هم وجود داشت اما سایر استان‌های کشور هم برای خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی راه‌های استان همکاری ویژه‌ای داشتند.

وی یادآور شد: در آستانه نوروز بازدیدهای استاندار چهارمحال و بختیاری و معاونان استاندار از حوزه‌های مختلف خدمات‌رسانی در شهرستان‌های استان افزایش می‌یابد.

حیدری اظهار داشت: مسئولان وظایف خود را به‌خوبی و به‌موقع انجام دهند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

46

دکمه بازگشت به بالا