استان ها

افتتاح 3200 پروژه در استان کرمان در سال 1998

محمد جواد فدایی در جلسه شورای فرماندهی و معاونان انتظامی استان در تاریخ 25 اردیبهشت خواستار تحولات اجتماعی ، منوط به تغییر در شخصیت ، منشأ و سبک زندگی افراد شد و گفت: موفقیت امکان پذیر نیست و ما دیدیم. نمونه ای از این مورد را در بحث رویارویی با Coronavirus ، که در آن همکاری بین مردم و سازمان ها و تعامل ایجاد موفقیت کرده است.

وی با تأکید بر اینکه سعادت ، سعادت و سعادت برای مردم و سازمانها باید از طریق تحولات اجتماعی و روش ها و منابع فردی ایجاد شود ، گفت: ما برای رونق ، نیاز به نظم ، امنیت و سکوت داریم. ارائه این سه اصل از طریق اجرای قانون موفقیت آمیز است. ” سال گذشته برای استان خوب ایجاد شده است.

استاندار کرمان اظهار داشت: سال گذشته در سایه امنیت و آرامش با وجود همه آشوب ها منجر به توسعه استان شد ، بنابراین 3 هزار و 200 پروژه با 26000 میلیارد تومان سرمایه گذاری و 9000 مشاغل مستقیم در استان کرمان ایجاد شده است. ”

رئیس شورای امنیت استان کرمان با هدایت فرماندهان و نیروهای انتظامی در استان و شهرستانها به منظور ایجاد امنیت و آرامش ، با توجه به دستاوردهای پلیس در یک سال گذشته ، افزود:

وی اظهار داشت: ارزش ریالی یافته های نیروی انتظامی کرمان در سال 1998 در مقابل 1997 افزایش 34 درصدی داشته و در مقایسه با سال 1996 دو برابر شده است که این یک شاخص مهم برای انجام فعالیت های خوب و مؤثر است که بعضاً اینگونه نیست. طبیعت

استاندار کرمان توسعه نظارت تصویری در استان و تأمین 110 پلیس در امکانات مدرن را یکی از موثرترین اقدامات در سال گذشته برای ادامه آن دانست و افزود: در حال حاضر 490 دوربین نظارت تصویری در حال حاضر است دوربین را افزایش دهید و این مهم را دنبال کنید.

48

دکمه بازگشت به بالا