استان ها

اتصال به بازار کار 130 نفر در شهرستان گرمی با اجرای طرح مشاغل خانگی

مجله خانواده/ اردبیل مدیرکل جهاد دانشگاهی اردبیل گفت: اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در گرمی منجر به حضور 130 نفر در بازار کار شده است.

ملان اوچی الدویری در حاشیه بازدید فرماندار گرمی از بازار داخلی محصولات مسکن روستای صمدرو این شهرستان افزود: این بازار به مدت یک هفته توسط جهاد دانشگاهی و دبیرخانه ملی مشاغل مسکن برگزار شد. طرح توسعه استان اردبیل

وی از ثبت نام 294 نفر در شهرستان گرمی در پنج محور طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خبر داد و در طول اجرای این طرح بیش از 200 ساعت مشاوره علمی رانندگان شهرستان به متقاضیان ارائه می شود. انجام شده. یک دوره 200 ساعته برای آنها. آموزش انجام شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از سال 1396 در 9 استان با ظرفیت 20 هزار نفر به صورت آزمایشی اجرا شده است. این طرح در سال 1398 با هدف رونق اقتصاد خانوار و توسعه جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد کشور در 31 ایالت آغاز شد.
اوچی اردبیلی گفت: 54 هزار نفر در این طرح مشغول به کار خواهند شد و سهم اردبیل از این طرح 2 هزار نفر است که نتایج مثبتی بر زندگی خانوادگی و اقتصادی دارد و احتمال وجود دارد.

وی گفت: این طرح در سطح کشور توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهاد دانشگاهی در حال انجام و در حال انجام است. برای اجرای موفقیت آمیز این پروژه، کارگروه علمی برای بررسی توانمندی های کشور تشکیل شد. در 13 حوزه قالی بافی، قالی بافی، گلیم دوزی سنتی، گلیم بافی، خیاطی، تولید گیاهان دارویی، تولید زعفران، بسته بندی، برنامه نویسی، مترجمان زبان، انیماتور، تولید چرم دستباف و ویرایش، شالیزار تشکیل شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل تصریح کرد: پس از اطلاع رسانی اولیه، ثبت نام دولتی اردبیل آغاز شد و بیش از 3260 نفر در این طرح ثبت نام کردند. و آموزش افراد واجد شرایط آغاز شده است.

بازار بومی محصولات خانگی و جشنواره گلاب و عرقیجات از 15 تا 12 خردادماه در روستای سمادورو گرمی به همت جهاددانشگاهی و دبیرخانه برنامه ملی توسعه مشاغل مسکن استان اردبیل برگزار شد. ذکر کردن

با اجرای طرح مشاغل خانگی به بازار کار 130 نفری شهر گرمی متصل شوید

با اجرای طرح مشاغل خانگی به بازار کار 130 نفری شهر گرمی متصل شوید

با اجرای طرح مشاغل خانگی به بازار کار 130 نفری شهر گرمی متصل شوید

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا