استان ها

ابلاغ بخشنامه مهم و لازم الاجرای استاندار خطاب به دستگاه های مختلف خوزستان / دستورالعمل ها نصب العین مدیران قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مجله خانواده صادق خلیلیان از اهواز یک آژانس اجرایی ، یک شرکت ، شهرداری آژانسها و آژانسهای مستقر در ایالت مستلزم استناد به اسناد قانونی برای انجام مسائلی مانند جابجایی و تمرکز هستند. مالیات وی همچنین به حساب های شرکت های مستقر در فوزستارن ، استفاده از پیمانکاران و نیروی محلی برای انجام پروژه و خرید بیمه نامه های تجاری از داخل ایالت دستور داد.

این گردش لازم الاجرا است و هدف آن نه تنها استفاده از درآمد مردم دولت است ، بلکه ایجاد و بهره مندی دولت از منابع و قابلیت های موجود است. مادی و معنوی ویژگی های مختلف ایالت اعلام شده است.

متن فرماندار فسستان به شرح زیر است:

همه نهادهای دولتی ، شهرداری ها ، مشاغل ، موسسات و م institutionsسسات در Fusestarn

با درود

ایجاد و بهره مندی دولت از منابع و قابلیت های موجود و همچنین استفاده مردم از دولت از درآمد مادی و معنوی بنگاه های اقتصادی. اجتماعی و فرهنگی NS رشد محصولات محلی و ضد عفونی نیاز به:

وی امیدوار است این دستورالعمل اجرا شود و رعایت این موضوعات قطعاً از حمایت مالی و دولتی برخوردار خواهد شد.

بدیهی است که انتظار می رود گزارش ماهانه گزارش مدیران محترم دستگاههای اجرایی به صورت ماهانه ارائه شود.

1.1مطابق ماده 110 حقوق بخشنامه شماره 47739/200 / D مورخ 24 سپتامبر 1998 سازمان مالیات مستقیم و مالیات ملی. در واقع ، شما باید معاف شوید و مالیات مربوطه را بپردازید.

۲انتقال و تمرکز حسابهای شرکتهای دولتی به بانکهای فوزسترن

3.3 خرید بیمه نامه های تجاری (حوادث ، ساختمان ، مهندسی فنی و غیره) از شرکت های بیمه دولتی.

4.4 مطابق ماده 47 قانون توسعه ، برنامه (پروژه) خود را به یک پیمانکار دولتی واجد شرایط ارسال کنید. علاوه بر این ، قراردادها با همه شرکت ها و پیمانکاران بر اجرای مناسب آنها نظارت می کند ، از جمله استخدام نیروهای محلی در ایالت هایی که اقامتگاه های نزدیکتر را در اولویت قرار می دهند.

صادق خلیلیان

فرماندار فوزستارن

دکمه بازگشت به بالا