در آسیا دست و پا بسته نیستیم/ قهرمانی در لیگ انگیزه ما را بالا برد

سیاوشی: در آسیا دست و پا بسته نیستیم/ قهرمانی در لیگ انگیزه ما را بالا برد

دروازه‌بان تیم سپاهان گفت: رقبای سختی در آسیا داریم ولی سپاهان هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست.

به گزارش خبرگزاری مجله خانواده، بازی برگشت فینال سی و پنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان چهارشنبه سوم خردادماه بین دو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون برگزار شد که در نهایت طلایی پوشان اصفهان موفق شدند کاپ قهرمانی را از آن خود کنند.

محمد سیاوشی، دروازه‌بان تیم سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله خانواده، درخصوص کسب این قهرمانی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم ما در بازی نخست فینال با 9 امتیاز برنده شدیم دوست داشتیم بازی دوم و برگشت را هم برنده از زمین خارج شویم ولی تیم رقیب هم واقعا خوب ظاهر شد. خوشحالم که ماحصل تلاش یک فصل‌مان را به دست آوردیم.

وی افزود: سپاهان سال گذشته هم قهرمان بود این فصل هم هدف ما حفظ این عنوان بود که موفق شدیم به این هدف دست پیدا کنیم. در روزهای آینده ما جام باشگاه‌های آسیا را خواهیم داشت که واقعا نیاز بود با این قهرمانی انگیزه خودمان را برای حضور پرقدرت در این بازی‌ها بالا ببریم.

گلر تیم سپاهان درخصوص میزان آمادگی طلایی پوشان برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا گفت: یک روز کلا استراحت خواهیم کرد و بعد خودمان را برای حضور در این بازیها آماده خواهیم کرد. جمعه وارد اردو می‌شویم فرصت ما محدود است اما دلیل نمی‌شود دست از تلاش بکشیم.

سیاوشی در پایان درمورد نتیجه احتمالی سپاهان در این رویداد بین المللی گفت: سپاهان تیم دست و پا بسته‌ای نیست ولی رقبا هم واقعا شرایط خوبی دارند. برای مثال بازی نخست ما با تیم الریان است که اکثر ملی پوشان قطر را در اختیار دارد هر اشتباه کوچک ما می‌تواند ما را چند قدم از آن اهدافی که برای این بازیها داریم دور کند بنابراین باید علاوه بر آمادگی جسمانی که با تمرین به دست می آید تمرکزمان را هم حفظ کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل از این میزبانی استفاده کنیم.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا