
روابط عمومی شبکه یک از معرفی هویت بصری جدید شبکه یک سیما خبر داد.
بر اساس این خبر در هویت بصری جدید خانواده رنگی هویت شکلی هویت حرکتی و هویت فونت تایپوگرافی ها بررسی و بازطراحی شده اند.
به گزارش مجله خانواده علاوه بر طراحی های صورت گرفته در حوزه بصری و گرافیک شبکه مجموعه موسیقی مرتبط با بخش های مختلف هویت بصری نیز با بهره از سازهای ایرانی تولید شده و مورد استفاده قرار گرفته است.
در انتخاب رنگ ها سعی شده علاوه بر استفاده از رنگ های موجود در معماری ایرانی و اسلامی به هارمونی و تناسب رنگ ها و فرم ها توجه شود.
هویت بصری جدید شبکه همزمان با حلول ماه پربرکت رمضان؛ بعد از اذان مغرب روز شنبه ۱۱ اسفندماه روی آنتن رفت.
انتهای پیام