چاپ کتاب فرصتی برای نویسندگان جوان

هدایای تبلیغاتی تک گیفت در کنار یک کتاب فاخر از یک نویسنده جوان، انتخابی مناسب برای عزیزان شما می باشد. اما در سال های اخیر دیده شده است که ناشرین بزرگ و مطرح کشور، برای چاپ کتاب نویسندگان جوان فرصتی را ایجاد نمی کنند و در عوض به دنبال چاپ آثاری هستند که از فروش آن مطمئن بوده و بازار آن را تضمینی می بینند. که به دنبال این اتفاق شاهد دل زدگی و ناامیدی در بین نویسندگان تازه کار بوده ایم. اما این در حالی است که انتشارات ارشدان از همان بدو تاسیس حمایت از نویسندگان و چاپ کتاب نویسندگان جوان را در برنامه کاری خود قرار داده است و به عنوان یک ناشر پرکار طی دوره های مختلف، توانسته است سهم به سزایی را در این عرصه از آن خود کند.

چاپ | کتاب

اگر به دنبال انتشاراتی معتبر و کارآمد جهت چاپ کتاب و هدایای تبلیغاتی تک گیفت خود می گردید، بهترین گزینه ی موجود برای شما انتشارات ما است که با ارائه مشاوره های رایگان مسیر را برای طریقه چاپ کتاب نویسندگان جوان هموار کرده است. لازم به ذکر است که با انتخاب ارشدان به عنوان ناشر خود، کتاب شما شانس شرکت در نمایشگاه های بین المللی کتاب را نیز خواهد داشت.

آیا چاپ کتاب برای نویسندگان جوان محدودیت سنی دارد؟

چاپ کتاب نویسندگان جوان به هیچ عنوان محدودیت سنی ندارد و هر فردی که توانایی و قریحه لازم برای نوشتن را داشته باشد، می تواند برای چاپ کتاب خویش اقدام نماید. ناگفته نماند که برای دریافت مجوز چاپ کتاب نویسندگان جوان، حداقل سن نویسنده باید 7 سال باشد تا بتواند با نام خود اقدام به دریافت مجوز کند، در غیر این صورت، مجوزهای لازم با نام یکی از والدین صادر خواهد شد. بدین ترتیب حداقل سن مورد نیاز برای چاپ کتاب نویسندگان جوان  7 سال بوده و در صورتی که کودک شما زیر 7 سال است می توانید با نام خود برای چاپ کتاب او اقدام نمایید.

در واقع روان بودن و صحیح بودن قلم نویسنده اصلی ترین ویژگی برای چاپ کتاب او خواهد بود. بدین ترتیب اگر می خواهید کتاب خود را به چاپ برسانید، لازم به یادآوری است که در انتشارات ارشدان هیچ محدودیتی از نظر سن برای نویسنده وجود ندارد و امکان چاپ برای هر رده سنی میسر است.

پرداخت اقساطی هزینه چاپ کتاب ویژه نویسندگان جوان

اغلب اوقات چاپ کتاب نویسندگان جوان و تازه کار به دلیل مساعد نبودن شرایط مالی آن ها و نداشتن بودجه های لازم، به تعویق می افتد، اما انتشارات ارشدان برای این دسته از نویسندگان نیز تمهیدات ویژه ای اندیشیده است تا هیچ کتاب ارزشمندی به دلیل کمبود بودجه از فرایند چاپ بازنماند. پرداخت قسطی چاپ کتاب نویسندگان جوان در این مرکز به دو صورت آنلاین و حضوری در دسترس شما قرار گرفته است و کیفیت کار هیچ تفاوتی با شرایط پرداخت نقدی نخواهد داشت، لذا از این روی خیال نویسنده از بابت مرغوب بودن کتاب راحت خواهد بود.

شرایط پرداخت قسطی برای چاپ کتاب نویسندگان جوان بدین صورت است که 50% مبلغ کل اعلام شده به شما در هنگام عقد قرارداد اخذ خواهد شد و مابقی آن در بعد از دریافت مجوزها و قبل از چاپ باید پرداخت شود. این در حالی است که ما در انتشارات ارشدان شرایط پرداخت مناسب تری را برای قراردادهای مبلغ بالا برای نویسندگان و مولفین در نظر گرفته ایم که می توانید با برقراری تماس با کارشناسان ما از این شرایط مطلع شوید.

پشتیبانی و حمایت کردن از چاپ کتاب نویسندگان جوان نقش زیادی در ترویج کتاب خوانی ایجاد می کند و افراد سود جو دستشان از این بازار کوتاه می شود. در چند سال اخیر دیده شده است که ناشران بزرگ و مطرح و مشهور کشور، برای چاپ کتاب نویسندگان جوان فرصتی را ایجاد نمی کنند و به آن ها بها نمی دهند و در عوض به دنبال چاپ کتاب هایی هستند که از فروش آن مطمئن بوده و درآمد و بازار آن را مطمئن می بینند.که به سبب همین اتفاق باعث دل زدگی و ناامیدی در بین نویسندگان جوان و تازه کار شده است.

در واقع عدم تضمین سودآوری دلیلی است که سایر ناشران را از چاپ کتاب فرصتی برای نویسندگان جوان دور می کند و اهمیت نمی دهند. در بیشتر مواقع اغلب اوقات در مسیر چاپ کتاب نویسندگان جوان دشواری هایی وجود دارد که یک نویسنده تازه کار و جوان لازم است قبل از ورود در این زمینه این مشکلات را به خوبی بشناسد.

در حالت کلی همه ی افرادی که در زمینه چاپ کتاب فعالیت دارند، از پخش کننده تا کسی که کتاب را می خواند همگی از پذیرش آثار نویسندگان تازه کار و جوان و بی تجربه و یا به اصطلاح کتاب اولی ترس و واهمه دارند و فروشندگان کتاب، خیلی کم ریسک فروش آن ها را می پذیرند. اما با وجود چاپ دیجیتال این مشکل تقریبا برای نویسندگان جوان کم رنگ شده است. ما در چاپ کهن با چاپ کتاب فرصتی برای نویسندگان جوان ایجاد کرده ایم تا آثار خود را به دیگران معرفی کنند.

با این کار هزینه چاپ پایین آمده و نویسندگان جوان می توانند چاپ متاب ارزان را تجربه کنند. از سوی دیگر با این روش نویسندگان جوان فرصت چاپ کتاب در تیراژ پایین را نیز دارند. در نتیجه با وجود چاپ دیجیتال فرصت برابری برای نویسندگان جوان فراهم شده تا بتوانند آثار خود را با راحت ترین شیوه ممکن به چاپ برسانند.

آیا چاپ کتاب محدودیت سنی دارد؟

برای چاپ کتاب توسط نویسندگان جوان هیچ محدودیت سنی وجود ندارد هر فردی که توانایی لازم را برای نوشتن داشته باشد می تواند برای چاپ کتاب ارزان مختص به خود اقدام کند. اما حداقل سنی که می تواند کتابی با نام خود اقدام به دریافت مجوز کند هفت سال است در غیر این صورت اگر پایین تر از هفت سال باشد با نام یکی از والدین می تواند اقدام به دریافت مجوز کند.

حمایت از نویسندگان تازه کار

این مراحل برای نویسنده بسیار اذیت کننده است به همین دلیل بسیاری از نویسندگان برای چاپ کتاب از هزینه شخصی خود استفاده می کنند. این کار ممکن است که باعث شود چاپ کتاب با کیفیت پایین تری انجام شود. بعضی از نویسندگان چون توانایی مالی برای چاپ کتابی که نوشته اند ندارند، مدت زیادی کتابشان بدون چاپ می ماند.
بعضی آن ها از این وضعیت خسته می شوند و کلا چاپ کتاب را به فراموشی می سپارند. اگر نوشته نویسندگان دارای مطالب مهم است می توانند در تیراژ پایین کتاب را منتشر کنند تا هم به دست مخاطب برسد و هم چاپ آن ضرر مالی نداشته باشد. البته بهترین روش برای حمایت و پشتیبانی از چاپ کتاب اولی ها، معرفی آثار و کتاب آن ها در رسانه هایی مثل روزنامه، مجله و تلویزیون است. همه ی نویسنده ها روزی از اولین کتاب خود شروع کرده اند، باید حامی نویسندگان جوان باشیم و مسیر را برای آن ها هموار کنیم.

در مطلب چاپ کتاب فرصتی برای نویسندگان جوان به بررسی چالش ها و مشکلات چاپ برای این افراد پرداخته و راه حل مناسب برای انجام این کار را ارائه داده ایم. همان طور که ذکر شد چاپ کتاب ارزان تنها به کمک چاپ دیجیتال امکان دارد. چاپ کهن به راحت تری طی کردن این مسیر به شما کمک خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا