هزینه ی سفر به دبی با تور

دبی، آنقدر جذابیت در دل خودش جای داده که کمتر کسی را پیدا می‌کنید که از این شهر بدش بیاید! شهر دبی دومین شهر گران‌قیمت منطقه خاورمیانه و بیستمین شهر لوکس دنیا شناخته می‌شود.
این شهر که به نام عروس خلیج فارس شهرت دارد، یکی از مدرن‌ترین شهرهای دنیاست که سفر به آن، یک خاطره متفاوت و تجربه بی‌همتا را برایتان رقم می‌زند.
موقعیت عالی این شهر، آب‌و‌هوای فوق‌العاده، هتل‌های شیک و راحت، تفریحات بی‌نظیر و خاطره‌انگیز، شکوه خیره‌کننده دریا و… این شهر را برای استقبال از مسافران آماده کرده‌ است. هر روزه عده زیادی از گردشگران داخلی و خارجی و به ویژه ایرانیان، دبی را به عنوان مقصد توریستی خود انتخاب می‌کنند.
برای آنکه سفری دلپذیر و خاطره‌انگیز در تور دبی داشته باشید، خوب است این راهنما را بخوانید.

راهنمای ویزا برای تور دبی

دبی به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری دنیا، پذیرای تعداد زیادی از گردشگران است که البته همه آنها نیاز به ویزا دارند! همه کشورهای دنیا، برای صدور ویزا، از طریق سفارتخانه‌ها و دیگر مراجع قانونی اقدام می‌کنند. اما دبی ویزا و روادید را از مجرای اداره مهاجرت و وزارت کار این کشور صادر می‌کند. شهروندان کشورهای عضور شورای همکاری خلیج فارس، مانند عربستان، بحرین، قطر، کویت و عمان می‌توانند هنگام ورود به امارات، ویزای ۹۰ روزه دبی را دریافت کنند. این قانون برای برخی از شهروندان کشورهای اروپایی با شرایط ویژه نیز امکان‌پذیر است.
باید بدانید مدت زمان ویزای توریستی در امارات، سه دوره زمانی ۱۴ روزه، یک ماهه و سه ماهه است. اگر می‌خواهید ویزای دبی را دریافت کنید، به صورت عادی ۷ روز کاری و به صورت فوری، ۲ روز کاری زمان می‌برد.

  • برای سفر به دبی، چمدانتان را سبک بردارید. سبک بودن چمدان، شما را درگیر اضافه بار و پرداخت هزینه اضافی نمی‌کند.
  • هوای دبی در هر حالتی گرم است. پس لباس‌های نخی، خنک و نازک را انتخاب کنید.
  • کرم ضدآفتاب، کلاه آفتاب‌گیر، عینک آفتابی، مایو و لباس شنا را فراموش نکنید.
  • هنگام انتخاب تور مسافرتی دبی، دقت کنید تا از طریق شرکتهای خدمات مسافرتی معتبر و شناخته‌شده اقدام کنید.
  • دبی از آن دسته شهرهایی است که آنقدر دیدنی و پرجاذبه است، زمان کمتری را در هتل های دبی می‌گذرانید. پس هزینه‌هایتان را برای انتخاب هتل‌های لوکس و گران‌قیمت بالا نبرید.
  • اگر پول‌هایتان را در شهر خودتان تبدیل نکرده‌اید، در دبی صرافی‌های معتبری برای این کار وجود دارند. پس خیالتان از این بابت راحت باشد.

سکوی برج خلیفه در طبقه ۱۲۴ این برج، تجربه‌ای تکرار نشدنی است. اما تماشای شهر از بالای سکو، در شب بسیار متفاوت و باشکوه است. اگر می‌خواهید دبی را از بالای برج تماشا کنید، این کار را شب‌هنگام انجام دهید.

  1. غذاهای عربی از خوشمزه‌ترین غذاها در میان خوراکی‌های بین‌المللی هستند. در سفر به دبی حتما غذاهای خوش عطر و طعم زیر را امتحان کنید:
  2. هریس: غذایی شبیه به حلیم که با گندم و گوشت پخته می‌شود.
  3. حمص: پیش غذای محبوب در میان مردم خاورمیانه که ترکیبات آن نخود، ارده، سیر، آبلیمو و روغن زیتون است.
  4. شاورما: یک خوراک بی‌نظیر شبیه به کباب ترکی که از گوشت مرغ و بره درست می‌شود. شاورما را همراه با انواع سبزی‌ها، ترشی و سس مخصوص نوش جان می‌کنند.
  • شتر سواری در کویر را حتما و حتما تجربه کنید.
  • اگر می‌خواهید به دیدن فواره‌های دبی بروید، حتما غروب و تاریکی هوا را برای این کار انتخاب کنید. چرا که زیبایی آن چندین برابر می‌شود.
  • نقش حنای عربی را از یاد نبرید و دست و پای خودتان را با آن زینت ببخشید.

تجربه تور لحظه آخری دبی، تجربه‌ای متفاوت، جذاب و دوست‌داشتنی است که می‌توانید آن را انتخاب کنید. پس تا دیر نشده، خودتان را به این تفرجگاه متفاوت دعوت کنید.

قیمت تور دبی به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل بستگی دارد.
برای مشاهده قیمت روز تور دبی کافی است، مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه تور دبی علی بابا جستجو کنید.
پس از جستجو فهرستی از آخرین قیمت تورهای دبی بر اساس هتل‌های موجود برای اقامت به شما نشان داده می‌شود و می‌توانید متناسب با نیاز خود، بهترین تورها با بهترین هتل ‌های دبی را انتخاب کنید.

برای رزرو تور دبی با بهترین قیمت، کافی است پس از جستجوی مقصد و تاریخ سفر خود در فهرست تورهای دبی که به شما نمایش داده می‌شود، هتل دلخواه خود را انتخاب کرده تا به مرحله بعد هدایت شوید.
در مرحله بعد می‌توانید بین پیشنهادهای موجود، پرواز رفت و برگشت خود را نیز انتخاب و رزرو خود را نهایی کنید.

تور لحظه آخری دبی در واقع توری است که تا لحظات آخر پر نشده و ظرفیت خالی دارد، به همین خاطر با قیمت مناسب‌تری ارائه می‌شود.
برای مشاهده تورهای لحظه آخری دبی علی بابا، پس از وارد کردن مبدا و مقصد خود در کادر جستجو، در بخش انتخاب تاریخ، گزینه‌های مربوط به لحظه آخری مثل لحظه آخری 2 شب و لحظه آخری 3 شب را انتخاب کنید.

برای پیدا کردن تور ارزان دبی در علی بابا کافی است پس از جستجوی مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود، نتایج را بر اساس قیمت مرتب‌ کنید. به این ترتیب، تورهای دبی ارزان به شما نمایش داده می‌شوند.
همچنین می‌‎توانید برای پیدا کردن تور دبی لحظه آخری، در بخش انتخاب تاریخ، گزینه‌های مربوط به تورهای لحظه آخری دبی را انتخاب کنید. تورهای مسافرتی دبی از پرتقاضا ترین تورهای مسافرتی بین ما ایرانی‌ها هستند. فاصله کم، جاذبه های بسیار زیاد و عوامل مختلف دیگر، دلیل این استقبال خوب گردشگران ایرانی از تورهای دبی است.
 در این قسمت قرار است هر آنچه درباره تور دبی لازم است بدانید را با شما به اشتراک بگذاریم تا اگر در حال تصمیم‌گیری برای سفر به دبی هستید، بهترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی شهر دبی

بدون شک اولین چیزی که برای انتخاب یک مقصد لازم داریم، اطلاعات پایه‌ای و کلی درباره خود مقصد است. با این دست اطلاعات متوجه می‌شویم که آیا اصلا بازدید از چنین شهری برایمان جذابیت و ارزش هزینه کردن دارد یا نه.

مردم عموما درباره دبی دو رویکرد کاملا متناقض دارند؛ یک دسته شیفته جریان مدرنیته و جاذبه‌های منحصربفردش هستند که گاهی حتّی نمونه‌اش در جهان پیدا نمی‌شود و دسته دیگر، هیچ علاقه‌ای به دیدن دبی با این همه تجمل و تجدد ندارند و معتقدند دبی شهری بی‌ریشه است.

دبی، شهر ترین‌ها 

دبی از آن شهرهای متفاوتی در دنیاست که با ساخت و سازهایش در سال‌های اخیر سر زبان‌ها افتاده و سعی دارد اولینِ هر چیزی را خلق کند و سازه‌های عجیب‌الخلقه‌ای در جهان بسازد.

شهر دبی به عنوان پایتخت کشور امارات متحده عربی در ردیف شهرهای گران دنیا و در رتبه 42 طبقه‌بندی می‌شود و شهر ثروتمندی است. وجود همین ثروت باعث شده به شهر آسمان‌خراش‌ها هم مشهور شود و سازه‌های عجیبی در این شهر ببینیم؛ مثل جزیره مصنوعی نخل جمیرا یا بزرگترین چرخ فلک دنیا که حتّی از چشم لندن که سال‌ها در رتبه اول قرار داشت، سبقت گرفته. البته دبی علاوه بر آسمان خراش‌هایش به بنادر و سواحلش هم شهره است.

تاریخ ساخت دبی را به صورت کنونی و مستقل، سال 1971 می‌دانند. شهر سریعا شروع به رشد کرد و کم‌کم در کنار درآمد نفتی که داشت، روی درآمد از راه تجارت و جذب سرمایه و همچنین گردشگری تمرکز کرد.

آب و هوای دبی

اقلیم دبی با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد، گرم و مرطوب است. سردترین ماهش ژانویه (تقریبا دی و بهمن) و گرمترین ماهش جولای (تقربا تیر و مرداد) است. البته منظور از سردترین که می‌گوییم، چیزی حدود 15 درجه سانتیگراد است، بنابراین سرمای سختی ندارد. با توجه به رطوبت هوا، اختلاف دمای شب و روزش هم زیاد نیست. امّا تابستان‌های طاقت‌فرسایی دارد و کسانی که تابستان را برای سفر انتخاب می‌کنند، اغلب در پاساژها و مکان‌های مسقف که مجهّز به کولر است رفت و آمد می‌کنند.

مردم دبی

از شهر بگذریم و کمی هم درباره مردمش بگوییم. در دبی شاید چندان نتوانید با مردم بومی ملاقات کنید، زیرا بخشی از ساکنین دبی را مهاجران (مخصوصا از کشورهای همسایه) تشکیل می‌دهند که معمولا با هدف تجارت به این شهر مهاجرت کرده‌اند. با این حساب، طبیعی است در کنار زبان عربی خود بومیان دبی، زبان انگلیسی بسیار رایج باشد، بنابراین با زبان انگلیسی به راحتی می‌توانید کارتان را راه بیندازید و نیازی به دانستن عربی ندارید.

خلاصه ای از دبی
واحد پول درهم امارات
زبان عربی
موقعیت جنوب ایران
اقلیم گرم و مرطوب
مذهب مسلمان
پیش شماره ۹۷۱+
اختلاف ساعت با ایران نیم ساعت

همه چیز در مورد تورهای دبی

تور دبی از تورهای پرطرفدار میان ایرانی‌هاست. خدماتی که معمولا آژانس‌های مسافرتی در تور دبی به شما ارائه می‌کنند، عبارت است از بلیط هواپیما رفت و برگشت، بیمه، هتل و ویزای توریستی. در بعضی پکیج‌های تور دبی، خدماتی مثل ترنسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان و گشت شهری هم گنجانده می‌شود. معمولا نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های زیادی در دبی برگزار می‌شود و تورهای ویژه‌اش برای بازدید از آن رویداد خاص برنامه‌ریزی می‌شود. در ادامه در مورد انواع تور دبی صحبت میکنیم.

تور هوایی دبی

تور هوایی دبی متداول‌ترین روش سفر کردن به دبی از ایران و سایر نقاط دنیا است. در تور هوایی دبی از مبدا تهران در عرض دو ساعت به دبی می‌رسید. پروازهای دبی معمولا از ایرلاین‌های ماهان، ایران ایر، قشم ایر، امارات و ایرعربیا است که اگر پروازتان ایرعربیا باشد، در شارجه فرود می‌آید و نزدیک یک ساعت راه تا دبی دارید.

تور هوایی دبی معمولا در یکی از دو فرودگاه این شهر فرود می‌آید؛ فرودگاه بین المللی دبی که در مرکز دبی است و یا فرودگاه آل مکتوم که در جنوبش قرار گرفته. امّا تورهای دبی از ایران فقط در فرودگاه بین‌المللی دبی فرود می‌آیند که امکانات متنوعی هم دارد.

اگر اهل خرید هستید، فراموش نکنید که در تور دبی هوایی، قوانین حمل بار را جدی بگیرید؛ زیرا اگر بارتان بیش از اندازه مجاز باشد، باید جریمه بپردازید.

تور دبی زمینی

تور زمینی دبی هم در کنار هوایی برگزار می‌شود و بیشتر مناسب ساکنین جنوب ایران است که فاصله‌شان با دبی کم است. در تور دبی زمینی، بعد از طی مسافت تا بندرعباس، ادامه مسیر تا دبی را باید به صورت دریایی با کشتی مسافرتی طی کنید. تور زمینی دبی دشواری‌های خودش را دارد و زمان بیشتری در مسیر خواهید بود. امّا اگر در شهرهای جنوبی ایران ساکن هستید یا قصد خرید انبوه دارید، تور دبی زمینی برایتان به صرفه‌تر است.

با توجه به اینکه مسیر زمینی برای بسیاری از افراد دشوار است، تور زمینی دبی چندان طرفدار ندارد و عموم تورها به صورت هوایی برگزار می‌شود.

تور دبی پاییز ۱۴۰۲

تور دبی پاییز در واقع زمانی است که به مرور سفر به دبی پررونق می‌شود و فصل خوش آب‌وهوای دبی کم‌کم از راه می‌رسد. اما ویژگی سفر با تور دبی پاییز ۱۴۰۲ این است که هنوز قیمت تورها به گرانترین حالتش نرسیده و می‌توانید هوای نسبتا متعادل را با قیمت خوب تهیه کنید.

در ادامه، هر کدام از ماه‌ها را مختصرا توضیح داده‌ایم تا زمان مدنظرتان را راحت‌تر پیدا کنید.

تور دبی مهر ۱۴۰۲

تور دبی مهر هنوز گرمای تابستان را در خودش دارد و جمعیت مسافرانش هنوز زیاد نشده است. از این رو، قیمت تورها افزایش قابل توجهی پیدا نکرده است. اگر تحمل کمی گرما را دارید و همچنان خرید تور دبی با هزینه‌های کمتر برایتان اولویت است، پیشنهاد می‌کنیم را از دست ندهید.

تور دبی آبان ۱۴۰۲

تور دبی آبان را می‌توانید با هوای خنک‌تری تجربه کنید. گر چه هنوز هم نمی‌توان گفت روزها باد خنک می‌وزد، اما در آبان تب‌وتاب گرما دیگر خوابیده و می‌توانید نسیم‌های خنک را مخصوصا شب‌ها، احساس کنید. در واقع با اوایل خنک شدن هوای دبی را تجربه می‌کنید.

تور دبی آذر ۱۴۰۲

تور دبی آذر مخصوص آن‌هایی است که دلشان می‌خواهد هوای معتدل دبی را تجربه کنند و احساس سرما و گرما آزارشان ندهد. اما این نکته را هم در نظر بگیرید که تجربه سفر در بهترین زمان یک شهر، برابر است با پرداخت هزینه‌های بیشتر. بنابراین اگر از مسافران هستید، مبلغ بیشتری برای سفرتان باید در نظر بگیرید.

قیمت تور دبی

قیمت تور دبی در حال حاضر، با ۳ شب اقامت در هتلی سه ستاره و پرواز ایرلاین ایرانی، از قیمت ۱۴،۴۰۰،۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

به طور کلی قیمت تور دبی برای ایرانی‌ها به صرفه است. تا همین چند سال پیش قیمت دبی آنقدر کم بود که اختلاف اندکی با کیش داشت. امّا با گران شدن درهم، قیمت تور دبی هم افزایش پیدا کرد، زیرا همه چیز از هتل و پرواز گرفته تا ویزا، گرانتر از قبل شد. امّا جالب است بدانید که قیمت تور دبی در دنیا بسیار گران است و جزو مقاصد بسیار لوکس محسوب می‌شود. اما چون ایران فاصله کمی از این مقصد دارد، قیمت تور دبی برای ایرانیان نسبتا به صرفه درمی‌آید. با تغییر یک سری پارامترها در انتخاب تور، می‌توانید قیمت تور دبی را با اختیار خودتان تغییر دهید. برای مشاهده توضیحات کامل و ترفندهای خرید تور ارزان دبی، روی لینک زیر کلیک کنید.

تور دبی از تهران و سایر شهرها

تور دبی از تهران و بعضی از شهرهای دیگر هم برگزار می‌شود. از شهرهایی که پرواز مستقیم به دبی دارند، می‌توانید تور دبی را بخرید. بنابراین علاوه بر تور دبی از تهران، تور دبی از شیراز، اصفهان، مشهد، اهواز و کیش هم برگزار می‌شود. امّا بعضی از این شهرها هر روز به مقصد دبی پرواز ندارند و نسبت به تهران محدودیت پرواز دارند. تنوع پروازها در تور دبی از تهران بسیار بیشتر است و به راحتی می‌توانید امکانات و قیمت های تورهای دبی مختلف را با هم مقایسه کنید و تور متناسب با شرایطتان را انتخاب کنید. پس اگر در شهرهای نزدیک به تهران هستید، اکیدا توصیه میکنیم که تور دبی از تهران را بخرید.

تورهای دبی قسطی

شاید با نگاه به قیمت تورهای دبی، به این فکر کنید که سفر به این کشور برایتان غیرممکن است، در حالیکه راه‌حلی به نام خرید را نادیده گرفته‌اید. با خرید تور قسطی دبی می‌توانید هزینه‌های سنگین سفر به دبی را برای خودتان سبک کنید، زیرا لازم نیست همه مبلغ تور را یکجا بپردازید، بلکه طی اقساط می‌توانید با آژانس مسافرتی تسویه حساب کنید. روی لینک این تورها کلیک کنید تا از شرایط خرید آنها، باخبر شوید.

تور لوکس دبی

تور لوکس دبی دقیقا همان چیزی است که عده‌ای با هدفش به دبی سفر می‌کنند. در دبی انواع خدمات لوکس وجود دارد و در واقع گردشگران هدفش، بیشتر گردشگران لوکس هستند، پس تور لوکس دبی با انواع خدمات به راحتی پیدا می‌شود. در تور دبی لوکس، می‌توانید در گرانترین هتل‌های دنیا اقامت کنید و از انواع تفریحات لوکس بهره‌ ببرید. شاید آنچه از تور لوکس دبی تجربه می‌کنید را در مقاصد انگشت شماری بتوانید پیدا کنید!

اگر قرار است تور لوکس دبی را بخرید، پیشنهاد می‌کنیم بهترین فصلش که اواخر پاییز تا اوایل بهار است را برای سفر انتخاب کنید تا از سفرتان لذت کافی را ببرید. پیش از سفر هم حتما از انواع تفریحات و مطلع شوید تا بتوانید سفر پرخاطره ای را برای خودتان رقم بزنید.

تجربه سفر به دبی از نگاه مسافران قبلی

علاوه بر نکاتی که گفته شد، برای جمع‌آوری اطلاعات کاربردی‌تر درباره تور دبی، پیشنهاد می‌کنیم از تجربه مسافرها غافل نشوید. منظور از این تجربه‌ها، پرس و جو از اطرافیان یا خواندن سفرنامه‌های دبی است. این سفرنامه‌ها، حاصل تجربه مسافران فراوانی است که هر کدام با روحیات و ویژگی‌های شخصی خود، برنامه سفر ویژه‌ای برای دبی تدارک دیده‌ بودند. اصلا شاید خواندن تجربه‌های بقیه مسافران دبی، ایده‌های جدیدی به برنامه سفرتان اضافه کند.

بهترین تور دبی

بهترین تور دبی بستگی به معیارهای شما دارد. اگر می‌خواهید بهترین تور دبی را تجربه کنید، اول از همه فصل و تعداد روز مناسبی برای سفر انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم اواخر پاییز و زمستان را برای تور دبی در نظر بگیرید. معمولا ، برای تعداد روزهای سفر پیشنهاد می‌شود تا زمان کافی برای بازدید از جاذبه های متنوع دبی را داشته باشید. پیشنهاد بعدی، است که هم از پرطرفدارترین تورهای دبی است و هم از نظر قیمتی، به‌صرفه‌تر است.

در قدم بعدی، کارتان را به آژانسی معتبر و کاردرست بسپارید. در سایت لست‌سکند، تورهای دبی فقط توسط آژانس‌های معتبر ارائه می‌شوند و امکان بررسی خدمات و مقایسه قیمت‌ها برای شما فراهم است. ضمن اینکه می‌توانید از اعتبار آژانس مسافرتی مطمئن باشید چون ما در لست‌سکند کار اعتبارسنجی آژانس‌ها را با وسواس و دقت برایتان از قبل انجام داده ‌ایم.

مشاوره با متخصصان لست‌سکند

اگر در انتخاب ایرلاین، روز سفر و حتی انتخاب هتل در دبی، تردید دارید و یا سوالاتی در مورد تور دبی ذهنتان را مشغول کرده، تیم مشاوره سفر لست‌سکند به صورت رایگان پاسخگوی شماست تا به شما در گرفتن تصمیم‌های درست کمک کند.

مقاله هزینه سفر به دبی توسط شخصی نوشته است که سال‌ها ساکن شهر دبی و دارای تجربه زیادی در سفر و گردشگری است، سعی کرده‌ام که تمامی اطلاعاتی که در این صفحه مشاهده می‌کنید بروز باشد تا بتواند کمک خوبی برای شما هم‌وطنان عزیزم برای سفر به دبی باشد. لطفاً اگر سؤال، پیشنهاد یا نکته‌ای مدنظر دارید در انتهای مقاله برای ما کامنت بگذارید. تا حداکثر ۳ ساعت به شما پاسخ داده شود.

دبی دومین شهر بزرگ امارات است که به دلیل برخورداری از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر، مراکز تجاری مملو از حضور برندهای مطرح دنیا، معماری مدرن، مراکز تفریحی مهیج و جذاب، برگزاری جشنواره و نمایشگاه‌های مهم تجاری و فناوری به چهارمین مقاصد گردشگری در دنیا تبدیل شده است که هر ساله افراد زیادی را از سرتاسر جهان به سمت خود می‌کشاند.

در این مقاله به شما آموزش می‌بینید که چطور می‌توانید یک سفر ارزان به دبی و یا یک سفر پر هزینه لوکس به دبی داشته باشید.

من هزینه سفر به دبی را به سه دسته تقسیم کرده‌ام:

هزینه‌ سفر به دبی چقدر است؟

هزینه سفر به دبی در پاییز سال ۱۴۰۲ برای یک سفر نسبتاً اقتصادی، بین ۴۰ الی ۸۰ میلیون تومان، هزینه سفر ارزان به دبی در حدود ۹ الی ۲۵ میلیون تومان و هزینه سفر لوکس به دبی برای هر نفر با پرواز امارات بیش از ۲۵۰ میلیون تومان است.

هزینه درهم امارات در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ معادل ۱۴۱۵۵ تومان است، برای مشاهده قیمت روز به سایت tgju.org مراجعه کنید.

راهنمایی انتخاب صرافی برای سفر به دبی

بهترین صرافی در دبی صرافی الانصاری هست که بهترین قیمت‌ها را برای تبدیل نرخ ارز دارد. توجه کنید بسیاری از صرافی‌ها در دبی به ایرانیان و کسایی که پاسپورت ایرانی دارند، خدمات ارائه نمی‌دهند. یکی دیگر از ویژگی‌های صرافی الانصاری این است که تقریباً در همه مراکز خرید دبی شعبه دارد.

هزینه سفر ارزان به دبی

اگر در فصل‌های گرم، به دبی سفر کنید می‌توانید با هزینه از ۹ میلیون تومان الی ۲۵ میلیون تومان، یک سفر ارزان به دبی داشته باشید و برای هزینه‌های روزانه باید حدود ۳۰ الی ۵۰ دلار در نظر گرفت.

بهترین زمان سفر به دبی با قیمتی ارزان

بهترین فصل برای سفر به دبی زمستان و بهار است که بسیاری از فستیوال‌ها و جشن‌ها در این فصل برگزار می‌شود. هوا در این دو فصل بسیار مطلوب است؛ اما فصل تابستان به دلیل گرما بهترین فصل برای یک سفر ارزان به دبی محسوب می‌شود.

هزینه و قیمت بلیت ارزان به دبی

در جدول زیر هزینه‌های تفریحات متعدد در دبی درج شده است.

ارزان‌ترین هتل‌های دبی

امکانات و آدرس ارزان‌ترین هتل‌ها در دبی

آدرس: خیابان گالف استار یوسف بیکر، دیره، دبی، امارات متحده عربی

قیمت اتاق دوتخته به‌ازای اقامت یک شب: ۷۴ درهم

آدرس: دبی خیابان صلاح الدین، دیره، دبی، امارات متحده عربی

قیمت اتاق دوتخته به‌ازای اقامت یک شب: ۱۲۴ درهم

آدرس: دبی خیابان الرقه دیره

قیمت اتاق دوتخته به‌ازای اقامت یک شب: ۱۰۵ درهم

آدرس: دبی خیابان الرقه، دیره، دبی، امارات متحده عربی

قیمت اتاق دوتخته به‌ازای اقامت یک شب: ۹۹ درهم

آدرس: دیره، جاده بیمارستان قدیمی مکتوم

قیمت اتاق دوتخته به‌ازای اقامت یک شب: ۹۴ درهم

تفریحات رایگان و بدون هزینه در سفر به دبی

  1. پیاده‌روی در خیابان‌های اطراف برج خلیفه ⭐⭐⭐⭐
  2.  آب‌نمای زیبا برج خلیفه ⭐⭐⭐⭐⭐
  3.  بازارچه گردی در دبی مال ⭐⭐⭐
  4.  آکواریوم دبی مال ⭐⭐⭐⭐⭐
  5. مسجد شیخ زاید ⭐⭐⭐⭐⭐
  6.  پیاده‌روی در ساحل زیبا مارینا ⭐⭐⭐⭐⭐
  7. پیاده‌روی در ساحل JBR ⭐⭐⭐

لیست تفریحات رایگان در دبی

  1.  کویرگردی
  2.  منطقه الکرامه و نقاشی‌های خیابانی
  3.  آبشار کانال آبی دبی مال
  4. لیزر شو و موسیقی برج خلیفه دبی
  5.  موزه عتیقه دبی
  6.  موزه قهوه دبی

هزینه حمل و نقل در سفر ارزان به دبی

وسیله حمل ونقل در دبی هزینه
مترو (بسته به ایستگاه) ۳ تا ۱۱ درهم
اتوبوس (بسته به ایستگاه) ۳ تا ۸ درهم
تراموا (بسته به ایستگاه) ۳ درهم
اتوبوس دریایی (بسته به ایستگاه) ۳ تا ۲۰ درهم
اجاره خودرو در دبی ۹۰ تا ۵۰۰ درهم

پیشنهاد ارزان‌ترین روش حمل‌ونقل در دبی: برای اینکه در دبی به مناطق مختلفی برید در بیشتر موارد مجبور به استفاده از تاکسی هستید؛ چون مترو و اتوبوس فقط در مسیرهای خاصی حرکت می‌کنند. به طور مثال هیچ ایستگاه مترویی برای رفتن به ساحل وجود ندارد. حال هزینه تاکسی در دبی برای یک مسیر ۲۰ الی ۳۰ دقیقه‌ای در حدود ۵۰ الی ۷۰ درهم می‌شود که اگر بخواهید با تاکسی برید ساحل و به هتل برگردید بیش از ۱۵۰ درهم هزینه شما می‌شود. درصورتی‌که هزینه  برای ۲۴ ساعت از حدود ۹۰ الی ۱۵۰ درهم است، پس در اصل شما می‌توانید با هزینه نیم‌ساعت تاکسی در دبی حدود ۲۴ ساعت خودرو شخصی در اختیار داشته باشید! جالب نیست؟!!

هزینه غذای ارزان در دبی

قیمت منو رستوران فیش هات: ۱۷ تا ۴۹ درهم

آدرس: دبی، خیابان ام سقیم

قیمت منو رستوران راوی: از ۸ تا ۱۰۰ درهم

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان السطوه

قیمت منو رستوران اسپشیال استادی: ۲۵ تا ۵۴۰ درهم

آدرس: جاده المسلی، نزدیک برج مصلی

4- رستوران گلدن فورک (Golden Fork)

قیمت منو گلدن فورک: از ۲۳ تا ۴۹۵ درهم

آدرس: خیابان حمد بن عبدالله، فجیره

قیمت منو رستوران وکیو نودل: از ۲۴ تا ۵۹ درهم

آدرس: ایستگاه جمیرا لیک، طبقه اول برج ۲

سفر به دبی با هزینه‌های متوسط

هزینه سفر به برای سبک سفر متوسط در حدود 40 میلیون تومان الی 100 میلیون تومان برای هر فرد که هزینه روزانه 80 الی 100 دلار میتوان در نظر گرفت.

هزینه متوسط بلیط برای سفر به دبی 

انواع کلاس‌های پروازی قیمت هواپیمایی امارات از مبدا تهران به دبی
بیزینس کلاس | پرواز امارات 30.000.000 تا 60.000.000 تومان

هزینه متوسط هتل در سفر  به دبی

در ادامه 5 هتل برتر دبی را با هزینه متوسط به شما معرفی می‌کنیم:

آدرس: جاده شیخ زاید، روبروی ایستگاه مترو شرف دی جی

قیمت اتاق دو تخته به ازای اقامت یک شب: 323 درهم

آدرس: دبی منطقه الجدّاف، خیابان عود متا

قیمت اتاق دو تخته به ازای اقامت یک شب: 357 درهم

آدرس: خیابان شیخ زاید، خلیج تجاری

قیمت اتاق دو تخته به ازای اقامت یک شب: 633 درهم

آدرس: دبی، منطقه‌ی شیخ زاید، داون تاون دبی

قیمت اتاق دو تخته به ازای اقامت یک شب: 794 درهم

آدرس: الفهیدی بستکیه، بر دبی، دبی، امارات متحده عربی

قیمت اتاق دو تخته به ازای اقامت یک شب: 454 درهم

هزینه تفریحات پرطرفدار در دبی

هزینه بلیط آکواریوم دبی: شروع قیمت از ۳۰۰ درهم

هزینه بلیط پارک آبی وایلد وادی: ۳۰۰ درهم

برای بازدید از بلیت آکواریوم دبی یک ترفند تو نوشتم که به‌جای اینکه نفری ۳۰۰ درهم پول بدید بتونید رایگان برید پارک آبی دبی و از صبح تا شب تفریح کنید!

هزینه بلیط شهربازی لگولند دبی: ۳۰۰ درهم

  • بازدید از خانه تسخیر شده هیستریا

هزینه بلیط خانه تسخیر شده هیستریا: ۳۰۰ درهم

هزینه بلیط موشن گیت: ۳۰۰ درهم

 حمل و نقل در سفر به دبی با هزینه متوسط

با اجاره خودرو در دبی می‌توانید خودروی با قیمت مناسب از برندهای لوکس دنیا را در اختیار داشته باشید و در خیابان‌های دبی رانندگی کنید. در ادامه خودروهایی که با قیمت متوسط می‌توانید از سعادت رنت اجاره کنید را می‌بینید، برای دریافت اطلاعات کامل تر به صفحه اجاره خودرو در دبی مراجعه کنید.

هزینه غذا متوسط در سفر به دبی

1- رستوران انار دبی

قیمت منو رستوران انار دبی: از 52 تا 196 درهم

آدرس: سوق مدینه جمیرا

2- رستوران شبستان دبی

قیمت منو شبستان دبی: از 138 تا 790 درهم

آدرس: خیابان بانیاس، دیره

3- آل حلب دبی

قیمت منو آل حلب دبی: از 100 درهم تا 250 درهم

آدرس: دبی مال، طبقه دوم

4- رستوران کی اف سی

قیمت منو کی اف سی: از 29 تا 135 درهم

آدرس: شعب مختلفی در دبی دارد.

5- رستوران ساب وی

قیمت منو رستوران ساب وی: از 10 تا 360 درهم

آدرس: شعب مختلفی در دبی دارد.

هزینه سفر سوپر لاکچری به دبی

انواع کلاس‌های پروازی بهترین فصل سفر به دبی (اواسط ماه نوامبر تا اوایل ماه آوریل)
فرست کلاس  100000000 میلیون به بالا و  تور  250000000 میلیون به بالا

هزینه سفر لوکس و گران به دبی از نفری 150 میلیون تومان شروع می‌شود و تا نفری 350 میلیون تومان هم می‌تواند باشید که در حدود هزینه روزانه به‌ازای هر فرد نفری 200 الی 300 دلار در نظر گرفته شده است.

هزینه هتل در سفر لاکچری به دبی

5 هتل از بهترین‌ هتل‌های دبی را به شما معرفی خواهیم کرد:

قیمت اتاق دو تخته به ازای اقامت یک شب: 6.750 درهم

آدرس: در ساحل دبی

آدرس: جزیره پالم جمیرا، جاده کرسنت

قیمت اتاق دو تخته به ازای اقامت یک شب: 3900 درهم

آدرس: بلوار محمد بن راشد، مرکز شهر دبی

قیمت اتاق دو تخته به ازای اقامت یک شب: 3500 درهم

آدرس: دبی، دبی مارینا، جمیرا بیچ رزیدنس

قیمت اتاق دو تخته به ازای اقامت یک شب: 1.230 درهم

آدرس: جاده جمیرا

قیمت اتاق دو تخته به ازای اقامت یک شب: 2960 درهم

هزینه تفریحات لاکچری در سفر به دبی 

بهترین و هیجان‌انگیزترین تفریحات را می‌توانید در دبی تجربه کنید. در ادامه تعدادی از آنها را نام می‌بریم.

قیمت بلیط: 329 درهم

قیمت بلیط: 650 درهم

قیمت بلیط: 260 درهم

قیمت بلیط: 646 درهم برای 12 دقیقه

قیمت بلیط: 100 درهم

قیمت بلیط: 140 درهم

قیمت بلیط: 1.300 درهم

قیمت بلیط: 1100 درهم

قیمت بلیط: 370 درهم

قیمت بلیط: 995 درهم

 هزینه حمل و نقل و تاکسی در سفر لاکچری به دبی

زمانی که شما قصد دارید سفر لاکچری به دبی داشته باشید، می‌توانید انواع خودرو لوکس و شیک را هم به صورت اجاره خودرو با راننده و بدون راننده در اختیار داشته باشید.

هزینه قیمت رنت خودرو برای سفر به دبی

نوع خودرو اجاره‌ای در دبی هزینه اجاره خودرو در دبی به درهم
قیمت اجاره خودرو ارزان ۹۷ الی ۱۳۰ درهم/ روزانه
قیمت اجاره خودرو نیمه اقتصادی ۱۵۰ الی ۲۵۰ درهم/ روزانه
قیمت اجاره خودرو لوکس 300 الی 500 درهم/ روزانه
قیمت اجاره خودرو شاسی‌بلند ۳۰۰ الی ۵۰۰ درهم/ روزانه
قیمت اجاره خودرو فوق لوکس ۳۰۰ الی ۵۰۰ درهم/ روزانه

در لیست بالا متوسط قیمت اجاره خودرو در دبی مشاهده می‌کنید که یکی از بهترین تفریحات در دبی است؛ هزینه به نسبت هزینه تاکسی در دبی، خیلی ارزان است می‌تواند خاطره‌انگیزترین بخش سفر شما باشد وقتی در خیابان‌های زیبای دبی رانندگی می‌کنید و یا اینکه به‌خاطرداشتن خودرو محدودیتی در بازدید از مکان‌های مختلف دبی ندارید.

هزینه غذا در سفر لاکچری به دبی

در ادامه 5 رستوران برتر و لوکس دبی را خواهید دید:

قیمت منو رستوران اتمسفر: از 500 تا 900 درهم

آدرس: برج خلیفه، طبقه 122

قیمت منو اسکای دینر: از 400 درهم تا 850 درهم

آدرس: بزرگراه شیخ زیاد، اسکای دایو

قیمت منو ایندگو بای ونیت دبی: 185 تا 735 درهم

آدرس: خیابان المَریف، هتل خانه گروسونوور

قیمت منو آرمانی: از 300 تا 580 درهم

آدرس: برج خلیفه

قیمت منو رستوران پیرچیک دبی: از 65 تا 650 درهم

آدرس: القصر، خیابان الصفوح

بهترین زمان برای سفر ارزان به دبی

برای اینکه بتوانید اقتصادی به دبی سفر کنید از اواسط ادیبهشت ماه تا انتهای شهریور ماه بدلیل گرمای بالا کمتر گردشگران به آنجا سفر می‌کنند، اما باید بدانید که در این زمان بیشترین تخفیفات در هتل، اجاره خودرو، تفریحات، خرید و… را شاهد خواهید بود، همچنین هزینه بلیط نیز کمتر از زمان دیگر است. بهتر است بدانید که بهترین زمان سفر به دبی، ماه نوامبر تا فوریه (اواسط آبان تا اوایل اسفند) است، در این زمان دیگر خبری از گرمای شدید نیست. در این زمان بیشترین فستیوال‌ها و جشنواره‌ها برگزار می‌شود به همین دلیل بیشترین استقبال سفر به دبی در این زمان خواهد بود در نتیجه هزینه‌های بلیط هواپیما، تفریحات، خرید بالاتر است.

مقایسه هزینه سفر به دبی با دیگر شهرها

هزینه سفر به دبی در مقایسه با دیگر شهرهای بزرگ دنیا متغیر است و به موارد مختلفی مانند زمان سفر، نوع اقامت، مدت زمان اقامت و فعالیت‌هایی که قصد دارید انجام دهید بستگی دارد. با این حال، در اینجا یک تحلیل سطحی از هزینه‌های سفر به دبی نسبت به برخی از شهرهای مهم دیگر دنیا ارائه می‌دهم:

  1. هتل و اقامت:
    – دبی یکی از مراکز گردشگری معروف جهان است و دارای هتل‌هایی با معیارهای مختلف از لوکس تا اقتصادی است.
    – در مقایسه با شهرهایی مانند لندن، نیویورک یا پاریس، شما می‌توانید در دبی با همان هزینه در هتل‌های لوکس‌تر و بزرگ‌تری اقامت کنید.
    – در مقابل، نسبت به شهرهایی در کشورهای در حال توسعه مانند بانکوک یا بالی، هتل‌های دبی ممکن است گران‌تر باشد.
  2. غذا و نوشیدنی:
    – دبی دارای یک مجموعه متنوع از غذاها و رستوران‌هایی با قیمت‌های مختلف است. شما می‌توانید در رستوران‌های ارزان و محلی تا رستوران‌های لوکس با ستاره میشلن غذا بخورید.
    – در مقایسه با شهرهای اروپایی یا آمریکایی، قیمت غذاها در دبی معمولاً مناسب‌تر است، اما نسبت به بسیاری از کشورهای آسیایی ممکن است گران‌تر باشد.
  3. ترانسپورت و حمل و نقل:
    – سیستم متروی دبی نسبتاً جدید، مدرن و با قیمت مناسب است.
    – تاکسی‌ها در دبی نسبت به بسیاری از شهرهای غربی ارزان‌تر هستند، اما نسبت به برخی از کشورهای آسیایی ممکن است گران‌تر باشند.
  4. فعالیت‌ها و تفریحات:
    – دبی دارای برخی از جاذبه‌های توریستی معروف و گران‌قیمتی است مانند برج خلیفه، اما همچنین فعالیت‌های اقتصادی‌تری نیز وجود دارد.
    – در مقایسه با بسیاری از شهرهای معروف دنیا، قیمت ورود به برخی از جاذبه‌ها در دبی ممکن است گران‌تر باشد.

نکته نهایی: دبی یک شهر متنوع و جذاب با هزینه‌های مختلف است. با برنامه‌ریزی دقیق، می‌توانید سفر اقتصادی به این شهر را تجربه کنید، اما همچنین اگر بخواهید می‌توانید در هتل‌ها و رستوران‌های لوکس هم اقامت کنید.

هزینه‌های جانبی سفر به دبی

در ادامه دیگر هزینه های سفر به دبی را توضیح خواهیم داد.

هزینه ویزای دبی

یکی از هزینه های سفر به دبی گرفتن ویزا است. اگر بخواهید با تور سفر کنید، تمامی کارهای دریافت ویزا توسط آژانس انجام خواهد شد. اما در صورتی که بخواهید شخصی سفر کنید می‌توانید به راحتی تمامی مراحل را آنلاین انجام دهید.

اخد ویزا از طریق شرکت‌های مربوط به این کار انجام می‌شود. اگر بخواهید ویزای فوری دبی را بگیرید یک روز کاری و اگر بخواهید ویزای عادی دبی دریافت کنید، ۷ روز کاری زمان خواهد برد. البته زمان و قیمت ویزای دبی به شرکتی که این خدمات را برای شما انجام می‌دهد نیز بستگی دارد.

خدمات و هزینه‌های ویزای دبی به شرح زیر می باشد:

  1. ویزای ۱۰ روزه، یکبار ورود: ۲۸۰ درهم
  2. ویزای یک ماهه، یکبار ورود: ۳۱۰ درهم
  3. ویزای یک ماهه، چندبار ورود: ۵۲۰ درهم
  4. ویزای دو ماهه، چندبار ورود: ۷۰۰ درهم
  5. ویزای ۹۶ ساعته: ۱۸۰ درهم
  6. ویزای ۴۸ ساعته: ۱۵۰ درهم
  7. ویزای ۱۰ روزه، یکبار ورود زیر ۱۸ سال: ۹۹ درهم

اجاره روزانه خودرو در دبی برای عکاسی به‌صورت کاملاً رایگان: تنها شرط اینکه ماشین توسط یکی از متصدیان ما بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد و عکس‌هایی که از خود در کنار خودرو می‌گیرید را در اختیار ما هم بگذارید

هزینه عوارض خروج از کشور ایران برای سفر به دبی

هزینه عوارض خروج از کشور برای سفر به دبی در مرتبه اول 400 هزار تومان، مرتبه دوم 600 هزار تومان و مرتبه سوم به بعد 800 هزار تومان است.

Jumeirah Emirates Towers | تور دبی علی بابا | تور دبی هتل جمیرا امارات تاورز

هزینه گرفتن گواهینامه بین المللی

یکی دیگر از هزینه‌های ثابت سفر به دبی در صورتی که بخواهید خودرویی را اجاره کنید، گرفتن گواهینامه بین‌المللی است. شما برای دریافت گواهینامه بین‌المللی، ابتدا باید مبلغی حدود ۹۵ تا ۳۰۰ تومان را پرداخت کنید. برای دریافت گواهینامه بین المللی به روی لینک  کلیک کنید.

تمامی سؤالات زیر باتوجه‌به تاریخ 1402/07/25 نوشته شده است و سعی می‌کنم این سوالات و قیمت‌ها رو هر هفته به‌روز کنم.

 1- سفر به دبی چقدر هزینه دارد؟

هزینه سفر ارزان به دبی برای هر نفرروزی ۳۰ دلار، هزینه سفر متوسط به دبی برای هر نفرروزی ۵۰ الی ۱۰۰ دلار و هزینه سفر لاکچری به دبی از روزی ۴۰۰ دلار به بالا است.

 2- چقدر پول برای خرید در دبی نیاز دارم؟

 3- چه زمانی از سال ارزان‌ترین زمان برای سفر به دبی است؟

اواسط اردیبهشت‌ماه تا انتهای شهریورماه اقدام به سفر کنید.

 4- آیا دبی یک شهر گران است؟

بله هزینه و سفر به دبی گران است، اما با پرهیز از بعضی هزینه‌های مازاد می‌توان حتی با زیر 15 میلیون تومان برای هر نفر به دبی سفر کرد.

5-هزینه سفر به دبی برای سال 1402 چقدر است؟

هزینه یک سفر متوسط باتوجه‌به اینکه رستوران‌های متوسط برید و از بیشتر جاهای دبی بازدید کنید در حدود ۶۰ میلیون تومان و هزینه روزانه ۵۰ الی ۱۰۰ دلار در روز است.

6-هزینه سفر به دبی با هواپیما چقدر است؟

هزینه سفر به دبی از ایران با هواپیمایی ماهان قیمت بلیط می‌شود کمتر از ۱۰ میلیون تومان و هزینه برای یک سفر ۷ روزه در حدود ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون می‌شود.

جمع بندی هزینه‌ سفر به دبی

همه با هم خواندیم که در دبی می توان هم لاکچری خرج کرد و هم اقتصادی، می‌توان در یک رستوران شیک با قیمت مناسب غذای خوب خورد و یا می‌توان با هزینه‌های بسیار مناسب سفری عالی را تجربه کرد. اگر قصد سفر به دبی را دارید با هر بودجه‌ای که دارید می‌توانید سفر خود را آغار کنید. هزینه سفر به دبی 1402 را در این پست بررسی کنید و راه‌هایی که می توانید سفری ارزان تا لاکچری داشته باشید را بیاموزید.

 

اگر قصد سفر از تهران به دبی را دارید، در کادر جستجوی تور دبی علی بابا، مبدا خود را تهران و مقصد را دبی انتخاب کنید و با جستجوی تاریخ سفر خود بهترین تورهای دبی از تهران را مشاهده کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا