سرفصل های پرایس اکشن ال بروکس

مخاطبین دوره

این دوره‌ی آموزشی صفر تا صد آموزش پرایس اکشن را در بر می‌گیرد و برای همه‌ی افراد علاقه‌مند به بازارهای مالی در هر سطحی مناسب می‌باشد. چه افرادی که سال‌ها در بازارهای مالی فعالیت دارند و چه افرادی که به تازگی قصد ورود و آموزش در این حیطه را دارند. در واقع می‌توان اینگونه عنوان کرد که دانش پرایس اکشن بر هر معامله‌گری لازم می‌باشد و اولین قدم برای ورود به دنیای زیبای معمله‌گر است

غیر معامله‌گران

پرایس اکشن حتی برای افرادی که تمایل به معامله‌گری ندارند ولی بسته به شغلشان علاقه‌مند به درک شرایط اقتصادی کشور هستند نیز بسیار کاربردی است. فرض کنید شخصی در بازار طلا کار می‌کند و یا شخصی روی دلار و یا حتی روی فروش اجناس وارداتی فعالیت دارد. این دسته از افراد نیز با یادگیری این علم می‌توانند به راحتی نوسانات بازار ارز و طلای کشور را زیر نظر داشته باشند تا بتوانند تصمیمات درست و به موقعی برای کسب و کار خود داشته باشند.
این دوره تماما تجربه محور و با تکیه بر مثال‌های مختلف پیش می‌رود و قطعا ذهنیت شما را با استفاده از اعتبار و تجربه‌ی آقای ال بروکس از وضعیت کنونی جا به جا می‌کند.

در واقع بروکر بدون اسپرد از این روش در کنار دریافت کمیسیون معاملاتی درآمد به دست می آورد.

ال بروکس ویکی پدیا | پرایس اکشن ال بروکس 2018 | پرایس اکشن ال بروکس 2021

در 185 جلسه, دیدگاه معملاتی شما ریز به ریز متحول خواهد شد.


فصل‌بندی دوره‌ی جامع پرایس اکشن

برای آگاهی بیشتر نسبت به محتوا، فصل بندی، عناوین و مشاهده‌ی ­ نمونه‌هایی از کیفیت هر فصل، می‌توانید در لیست عناوین که در پایین این بخش برای شما تهیه گردیده است، تمام موارد ذکر شده را با دقت و جزئیات بیشتری بررسی نمایید.

آپدیت‌ها

تلاش ما بر این است که تمامی مطالب به روز و جدید این دوره را برای شما آماده سازی کنیم. مطابق با این سیاست، سعی بر این داریم که هر ویدئوی حائز اهمیت تولید شده توسط آقای بروکس که می­‌تواند در روند آموزشی دانش­ پذیر موثر واقع شود را آماده و به صورت آپدیت به این مجموعه اضافه کنیم تا بدین وسیله، مسیر آموزشی شما را هر روز کامل‌­تر نماییم. این روند حدالامکان به طور مداوم ادامه خواهد داشت.

روش مطالعه

از آنجایی که شاید متوجه شده باشید، دوره‌ی بروکس کمی طولانی است. البته آقای بروکس چاره‌ای جز این کار نداشته‌­اند و گستردگی و به هم وابسته بودن مطالب پرایس اکشنی منجر به این موضوع شده است. این طولانی بودن به هیچ عنوان مصداق اتلاف وقت نیست و برای رسیدن به درک کاملی از پرایس اکشن، الزامی بوده است.

طبق پیشنهاد آقای بروکس و همچنین طبق تجربه‌ی معامله‌گران آکادمی تریدآموز، بهتر است که محتویات دوره، دو یا حتی سه بار مشاهده گردد، تا جریانات پرایس اکشنی ریز به ریز و به درستی در ذهن شما به تصویر کشیده شود.

برای این کار می‌توانید هر فصل را بار اول به طور گذرا و همانند یک فیلم سینمایی (البته با دقت) مشاهده کنید و بار دوم همان فصل را مشاهده و بعد از اتمام هر ویدئو یا هر مطلب، اطلاعات گفته شده را بر روی چارت جستجو نمایید و به جستجوی نمونه‌ها بپردازید. این کار منجر به این خواهد شد که محتویات و مطالب دوره به طور منظمی در ذهن شما طبقه بندی می‌شود. شایان ذکر است که در جریان مشاهده دوره، رفته رفته مطالب کامل‌تر و مسیر چارت ‌خوانی برای ذهن شما روشن‌تر خواهد شد، پس اگر در ابتدای دوره با حجم زیادی از اطلاعات رو به ­رو شدید، نگران نباشید.

فراموش نکنید که معامله‌گری عشق می‌خواهد و شما قرار است مدت زمان زیادی را صرف این مسیر کنید. از طرف دیگر نیز استمرار در مطالعه‌ی دوره، نکته­‌ی بسیار حمعنی پرایس اکشن

پرایس اکشن به زبان ساده معامله کردن بر اساس قیمت سهم می باشد. پرایس اکشن در واقع شاخه ای از تحلیل تکنیکال می باشد که در آن معامله بر اساس روند قیمت می باشد. در پرایس اکشن معامله گر بازار را مشاهده می کند و برای مدت کوتاهی روند قیمت را پیش بینی کرده و به معامله اقدام می کند. در پرایس اکشن از روند قیمت ها برای پیش بینی قیمت و کسب سود استفاده می کنند. افرادی که از پرایس اکشن استفاده می کنند ، باید قبل از شروع به کار و استفاده از آن‌ باید چند آموزش لازم را ببینند. یکی از این آموزش ها آموزش انواع کندل ها مخصوصا آموزش کندل های شمعی می باشد.

♥️ نام دوره ♥️ پرایس اکشن
✔️ تعداد جلسات 53 درس
♥️ استاد البروکس ( ویرایش توسط ایتسکا)
✔️ تعداد دانشجویان  1500 نفر

تریدر های موفق و حرفه ای همگی بر این اصل اتفاق نظر دارند با آموزش پرایس اکشن می توان به درآمد در بازار های مالی رسید. سبک البروکس به عنوان یک سبک مرجع و مقدماتی در آموزش پرایس اکشن محسوب می شود. اگر برای اولین بار قصد آموزش پرایس اکشن دارید بهتر است از سبک ال بروکس شروع کرده و بعد تا پرایس اکشن حرفه ای و آموزش سایر سبک ها ادامه دهید.

انواع پرایس اکشن (بهترین دوره های پرایس اکشن)

تکنیک های مختلفی برای پرایس اکشن وجود دارند. هدف ما آموزش درست ، عملی و همراه با مثال های واقعی این تکنیک ها می باشد. پرایس اکشن انواع مختلفی دارد. ما در این قسمت انواع معروف و کاربردی آنها را برایتان آورده ایم و دوره های آموزش هر کدام به زبان فارسی در حال آماده سازی می باشند.

  • پرایس اکشن به سبک RTM
  • پرایس اکشن ict
  • پرایس اکشن وودز
  • پرایس اکشن فوتون
  • پرایس اکشن فانتوم
  • پرایس اکشن لنس بگز

الگو های قیمتی پرایس اکشن

الگو های قیمتی پرایس اکشن بسیار مهم و کاربردی می باشد. اگر حواستان همیشه به این کندل ها و الگو های قیمتی باشد ، و بتوانید این کندل ها را در روند های قیمتی و نمودار ها پیدا کنید ، خواهید توانست سود خوبی از بازار های معاملاتی کسب کنید. در این قسمت 8 الگوی مهم پرایس اکشن را برایتان آورده ایم.

دقت کنید تنها با مشاهده و پیدا کردن این الگو ها در چارت قیمتی نمی توان تصمیم بر معامله گرفت. تمامی الگو ها باید ستاپ معاملاتی مناسب و شرایط درستی قرار گرفته باشند. هیچ سبکی از تمامی الگو های کندلی پرایس اکشن استفاده نمی کند. بلکه اگر دوره های ما را مطالعه کنید متوجه خواهید شد هر سبکی تنها از چند الگوی مهم جهت تشخیص روند و روند های برگشتی استفاده می کند.

ال بروکس کیست؟

مجله فیوچرز Futures به من لقب تردیر معامله گران را داده بود و من سال ها یکی از اعضای تیم تحلیل تکنیکال آنها بودم. در وبسایت ال بروکس می توانید نظرات معامله گران ، کتاب های او ، اتاق ترید و بسیاری موارد آموزشی را مشاهده کنید.

اصلی ترین ویژگی ال بروکس این است که او در هر حرفه ای که مشغول می شود آن را با بهترین کیفیت و نهایت تلاش و پشتکار ادامه داده و در آن حرفه بهترین می شود. با این که این دوره یکی از استراتژی های پرایس اکشن محسوب می شود ، ولی بیشتر افراد این دوره را تنها با عنوان استراتژی ال بروکس می شناسند.

دوره پرایس اکشن ال بروکس چیست؟

در فارکس همیشه بین معامله گران جدال بوده و پول از یکی به دیگری منتقل شده و یکی سود و دیگر ضرر می کند و این چرخه در کل جهان ادامه دارد. قدرت این استراتژی زمانی روشن می شود که تریدر هایی که از سبک ال بروکس استفاده می کنند ، موفقیت بیشتری کسب می کنند و خودشان ادعا دارند بر سطح معاملاتی آنها افزوده شده است. یعنی برتری این سبک بر دوره های مختلف دانشگاه های معتبر!

در این دوره فرصتی پیش آمده تا ال بروکس سبک خود را به تریدر های مختلف جهان بیاموزد. تکنیک هایی که در این دوره بیان شده اند ، همان تکنیک هایی هستند که معامله گران برتر و مدیران صندوق های سهام و … از آن استفاده کرده و سود های زیادی نصیب خود و مشتریانشان می کنند.

هدف سبک ال بروکس

اصلی ترین هدف ال بروکس بنا بر بیانات خود او و آنجه از آموزش هایش می توان یافت این است که او می خواهد نحوه معامله کردن را به تریدر ها بیاموزد.

او همواره بیان می کند تمام تلاش من این است که می خواهم به معامله گران آموزش دهم چگونه از معامله و ترید درآمد داشته باشند و واقعا سود کنند. در کل از ویژگی های شخصیتی ال ابروکس این است که هر کاری را به بهترین شکل انجام می دهد. حتی زمانی که چشم پزشک بود به بیمارانش به چشم یکی از اعضای خانواده خود می نگریست.

در بازارهای مالی بیشتر موسسات ، کارگزاری ها ، صندوق ها ، شرکت ها ، بانک ها و … در حال سود بردن هستند. ولی ما نیز می توانی با آموزش نحوه معامله کردن در این سود شریک باشیم.

بازار های معاملاتی یکی از راه های کسب درآمد بوده و جدا می توان از این بازار ها پول خوبی به دست آورده و زندگی بهتری داشت. اگر یه تریدر زمان کافی برای آموزش داشته و با جدیت و دانش کافی در فارکس و یا بورس معامله کند ، قطعا می تواند در این راه درآمد خوبی داشته باشد.

دیدگاه ال بروکس به مارکت ها (بازار های معاملاتی)

ال بروکس با دید عمیق تری به قیمت ها در فارکس نگاه می کند. هر زمان و هر اتفاقی که در طول روز اتفاق می افتد ، اهمیت بسیار زیادی داشته و در قیمت ها تاثیر دارد. در نمودار های قیمتی اطلاعات بسیار زیادی وجود دارد که تنها تعداد معدودی از شرکت های فعال در این زمینه از آن مطلع بوده و می توانند با بررسی آنها سود خوبی کسب کنند. این موارد برای بسیاری از معامله گران عادی کاملا پنهان است.

به این دلیل اکثر معامله گران کم تجربه و تازه کار در این بازار ها ضرر کرده و قسمتی و یا کل سرمایه خود را تقدیم حرفه ای ها می کنند. قرار نیست معامله گران با تمام جزئیات این بازار آشنا باشند. ولی حتی اگر المان های بیشتری از بازار را ببینند ، بازار برایشان بسیار پیچیده تر و جذاب تر خواهد بود. و می توانند پیدایش پرایس اکشن کلاسیک:

در اواخر قرن 19 میلادی، آقای چارلز داو (یکی از موسسان وال استریت ژورنال )، با انتشار مقالاتی در این ژورنال، اصول پایه ای تحلیل تکنیکال را پایه گذاری کردند. اگرچه قبل از ایشان و بعدها نیز افراد زیادی در این راه کوششهای فراوانی انجام دادند ولی همچنان این علم روزبروز فراگیرتر شده و امروزه شاخه های متعددی از تحلیل تکنیکال کلاسیک منشعب شده و با عناوین متفاوتی به نوعی همان اصول پایه ای را بیان می کنند.

پرایس اکشن کلاسیک چیست؟

پرایس اکشن کلاسیک را می توان یکی از با اصالت ترین روشهای زاییده شده از تحلیل تکنیکال کلاسیک تلقی کرد و به وضوح تمامی اصول نظریه داو را در بر می گیرد. به بیانی بهتر، می توان بر اساس نظریات علم ژنتیک، پرایس اکشن را همان تحلیل تکنیکالی دانست که در آن جهش ژنی موثری رخ داده است و نگاه علمی-رفتاری به مراتب بهتری را نسبت به چارتهای قیمتی، به ما ارائه می دهد.

دیدگاههای مکانیکی به چارت در این سبک تحلیلی جای خود را به دیدگاههای کاتالیکی مبتنی بر خرد جمعی توسعه یافته داده است. در نتیجه شما بعنوان یک تحلیلگر با یک چارت عریان از هرگونه ابزار مکانیکی مواجه خواهید بود. این ابتدایی ترین نکته در بیان پرایس اکشن است.

فرار از ابزار مکانیکی ایی که به ذاته مفید هستند ولی تاخیرات در پاسخ به ورودی ها و تنظیمات بسیار سختی که در ذات آنها نهفته شده است، پرایس اکشن را از بند آنها آزاد کرده است.

اهداف این دوره آموزشی پرایس اکشن کلاسیک:

تصورات غلطی که ناشی از عدم درک صحیح روش پرایس اکشن است، ما را بر آن داشت تا یک دوره آموزشی پرایس اکشن کلاسیک تهیه کنیم و تمامی موارد آنرا بنحوی مطرح کنیم تا شناخت چارت از این به بعد برای شما بسیار سهل و آسان گردد و به راحتی در اکثر موارد بتوانید به تحلیل چارت قیمتی بپردازید.
با این سبک در هر جایی از چارت بنابر سایکل قیمتی آن می توانید دست به معامله بزنید و با حرکت قیمت پیشروی کنید. هر سایکل قیمتی رفتار خاص خود را داشته و لذا نوع معامله گری در هر سایکل مختص به آن رفتار قیمتی می باشد.
در این دوره آموزشی مبتنی بر بهترین سبک پرایس اکشن کلاسیک، مدرس نکات الحاقی متعددی را به آن افزوده و با توجه به عمق مباحث و تمرین آنها قادر به کشف نحوه حرکت قیمت و حدود حرکت قیمت خواهید بود.

توجه ۱ : با ترکیب تمامی نکات ذکر شده در این دوره، داشتن مدیریت ریسک منطقی به همراه تمرینات فراوان در گذشته چارت (حساب دمو)، می تواند شما را به موفقیت برساند.
توجه ۲ : این سبک معاملاتی در بورس تهران و سهام، بازار رمزارزها (کریپتوکارنسی) و فارکس قابل استفاده است.
توجه ۳ : این دوره قبلاً توسط اینجانب جهت انتشار در کانال یوتیوب “آکادمی جاده های بورس” تهیه شده بود و جهت استفاده عمومی در سایت فراچارت نیز منتشر می شود.

با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان (مجید آریانژاد)

نمایش بخش کوتاهی از این مجموعه

مشاهده جلسات این دوره پرایس اکشن کلاسیک

توجه این مجموعه در ۲۲ ساعت و ۷ گیگابایت خدمت شما عزیزان تقدیم شده و با توجه به کیفیت بالای ضبط حجم ویدئو ها زیاد است که برای سهولت در دانلود در دو کیفیت مختلف برای شما ارائه شده. به علت حجم بالای ویدئو ها سعی کنید با نرم افزارهای دانلود منیجر آنها را دانلود کنید چرا که پخش آنلاین احتملا با کندی مواجه خواهد بود.

معاملات صحیح تری داشته باشند.

ائز اهمیتی می‌باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا