عمومیکسب و کار برتر

تجهیزات صوت و تصویر سالن کنفرانس

با بیش از 10 سال تجربه و اجرای پروژه های فراوان در داخل و خارج از پایگاه تحلیلگران فناوری نوین ایرانیان صدرا، مفتخریم که یکی از شرکت های پیشرو در شرق کشور در زمینه تجهیزات کنفرانس، تجهیزات کنفرانس هستیم. علاوه بر اتاق های صوتی و تصویری، این شرکت قادر است با استفاده از جدیدترین تجهیزات در تمام فصول سال، تکنولوژی روز را حفظ کند و مشتریان خود را قادر سازد از آخرین فناوری بهره مند شوند. صدرا ایرانیان تولید کننده تجهیزات صوتی و تصویری ایرانی با برند صدرا به مشتریان خود قول می دهد که تمامی پروژه ها را با بالاترین سطح کیفی به اتمام برساند. امیدواریم بتوانیم با راهنمایی های مفید و راهنمایی جامع در زمینه های ذکر شده در خدمت شما باشیم. در مقاله بعدی به بررسی مهمترین جنبه های امکانات سالن کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس خواهیم پرداخت.

تجهیز سالن کنفرانس

اکنون سالن کنفرانس شکل سنتی خود را رها کرده و به سمت سیستم دیجیتال و مدیریت مرکزی با استفاده از فناوری روز رفته است. از جمله موارد مهم در نظر گرفته شده در ساختار اتاق کنفرانس می توان به مستندسازی، کنترل مرکزی، سهولت کار و ارتباط با سایر نقاط اشاره کرد. شرح دقیق سیستم مورد نیاز برای تکمیل سالن کنفرانس با محاسبه امتیازات و تجهیزات ذکر شده در مقاله بعدی ارائه شده است. همچنین می توانید با پر کردن فرم درخواست خود را برای دریافت اطلاعات از طریق تلفن ارسال کنید.

کاربرد سالن کنفرانس

صدای با کیفیت از یک سیستم صوتی برای طراحی و تجهیزات اتاق های جلسه ضروری است. اجزای اصلی سیستم صوتی سالن کنفرانس عبارتند از: میکروفون، فرستنده، منبع تغذیه، گیرنده، تقویت کننده های صوتی و بلندگوهای دیواری و سقفی. سایر تجهیزات شامل مانیتور، سیستم های ترجمه همزمان، تجهیزات ضبط صدا و تصویر، دوربین های ردیابی خودکار و غیره است. عواملی که به کیفیت صدا در سالن کنفرانس کمک می کند، انتخاب تجهیزات مناسب برای مکان و ساختمان شما است که باید در انتخاب آنها دقت کنید.

سیستم صوتی سالن کنفرانس

سیستم صوتی سالن مجموعه ای از انواع تجهیزات  است که بهترین صدای مورد نیاز در مجالس و مجالس را ارائه می دهد. انتخاب و نصب هر یک از این قطعات سیستم صوتی با دیگری متفاوت است. تجهیزات هر اتاق جلسه باید با توجه به نیاز و کاربرد آن در اتاق جلسه انتخاب شود. بسته به عملکرد و هدف اتاق جلسه و نحوه برگزاری جلسه، می توان از سیستم های صوتی مختلف و غیره در اتاق جلسه استفاده کرد. این تجهیزات شامل انواع میکروفون، چراغ، آمپلی فایر و انواع اسپیکر می باشد. دستگاه های دیگری مانند سیستم تفسیر همزمان، سیستم رای گیری، ضبط صدا و تصویر و … با توجه به نیاز کاربران نصب می شود. برای ایجاد صدای بازتابنده و باکیفیت در سالن، انتخاب برند و مدل تجهیزات بسیار مهم است. بنابراین بهتر است تمامی ابزارهای ذکر شده را از یک برند معتبر انتخاب کنید.

ویژگی ها و اجزای سیستم کنفرانس صوتی

سیستم کنفرانس صوتی مجموعه ای از تجهیزات صوتی شامل میکروفون و بلندگوها است که به تمام مخاطبان اجازه می دهد در بحث های گروهی، ترجمه همزمان و غیره شرکت کنند. سیستم های کنفرانس صوتی سیمی از سیگنال های آنالوگ یا دیجیتال برای انتقال صدا از طریق سیم استفاده می کنند. در این روش سیستم ها به صورت ثابت نصب می شوند. سیستم های کنفرانس صوتی بی سیم سیگنال ها را با استفاده از اتصالات Wi-Fi و مادون قرمز ارسال می کنند. این سیستم برای شرکت هایی مناسب است که ساختمان ها و مکان هایی را اجاره می کنند که امکان نصب کابل وجود ندارد. می توان گفت مهمترین عملکرد سیستم کنفرانس صوتی امکان رای گیری است. با این سیستم بینندگان می توانند نظر خود را در قالب رای بیان کنند و نتیجه کلی رای را روی صفحه ببینند. برای مشاهده تجهیزات از با توسعه مهندسی نیکان تماس بگیرید.

سخنران سالن کنفرانس

هنگامی که از بلندگوهای با کیفیت و خروجی بالا برای اطمینان از بهترین خروجی صدا از میکروفون استفاده می شود، کیفیت صدای شما و روان بودن صدای شما که از میکروفون می آید آشکار می شود. در نتیجه گام دوم و تعمیر و نگهداری دوم شما در خصوص تجهیزات سالن کنفرانس و کنگره باید این باشد که بلندگویی را انتخاب کنید که به ابعاد سالن شما پاسخ دهد تا بدون نویز اضافی پاسخگوی نیاز سالن شما باشد. . باز هم تیم بازرسی و تجهیزات صدرا با توجه به محیط و رشته شما بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف بلندگوها، مقاله زیر را ببینید یا با مشاوران ارتباطات ما تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا