فرهنگ و هنر

ترجمه انگلیسی کتاب «حکمت‌نامه عیسی بن مریم(ع)» منتشر شد

رایزنی فرهنگی ایرانیان آفریقای جنوبی با مشارکت مؤسسه دارالحدیث، ترجمه انگلیسی کتاب «حکمت عیسی بن مریم (ع)» را در قالب طرح برتر سازمان فرهنگی اسلامی منتشر کرد. و ارتباط.

به گزارش مجله خانواده، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی در ایام نوروز با مشارکت موسسه علمی و فرهنگی دال الهدیس گفت: «حکمت عیسی بن مریم.ترجمه انگلیسی کتاب به همراه فایل صوتی آن، اثر آیت محمد محمدی ریشری را در قالب طرح برتر سازمان ارتباطات فرهنگی اسلامی منتشر کرده است.

این کتاب توسط Fine Art Printers cc، یکی از معتبرترین و فعال ترین ناشران آفریقای جنوبی منتشر شده است و اکنون در دسترس علاقه مندان به آموزه های دینی و پیروان عیسی مسیح است.

کتاب «حکمت عیسی بن مریم (ع)» مجموعه ای از سخنان این پیامبر بزرگوار در سنت اسلامی است که توسط آیت الله محمدی ریشری نوشته شده است.

هدف از نگارش این کتاب، ارائه تصویری کامل و واقعی از زندگی و تعالیم این پیامبر بزرگ خدا، به منظور روشن ساختن مرزهای جبهه موحدین مؤمنان و جبهه‌های کفر و دنیاگرایی است. بعلاوه، بعثت پیامبر خدا یک اصل پذیرفته شده در اسلام است و مسلمانان آن را الگوی سعادت خود می دانند نه اینکه سبک زندگی خود را تحریف کنند.

این اثر علاوه بر ذکر متن روایت، توضیحاتی نیز برای درک بهتر متن ارائه می دهد.

تعالیم پیامبران الهی در طول تاریخ دارای پیامی مشترک مبتنی بر توحید و اخلاق است که نشانه پرهیز از طغیان و ظلم در رسالت جهانی آنان است. قرآن عیسی بن مریم را در «کلمات حق» و «کلمات» توصیف می کند و آن را به خاطر دستاوردهایش ستوده است.

او که به سلاح شناخت حقیقت از دروغ و حکمت مزین شده بود، کتاب مقدس را با هدایت و نور برای مردم آورد. روايات اسلامي نيز او را اسوه بندگي و اخلاق مي‌خواند و سخنانش سرشار از تمثيل‌هاي مفرح و مواعظ حكيمانه است.

این کتاب علاوه بر گنجاندن مجموعه‌ای بی‌نظیر از مطالب اعتقادی و اخلاقی مشترک توحید، می‌تواند الگوی علمی و عملی برای گفت‌وگوی تمدن و دین باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا