فرهنگ و هنر

بازتولید بازی «ذره‌بین» – مجله خانواده

با استقبال خانواده ها، کودکان و نوجوانان، این چهارمین بازی آموزشی و تربیتی «ذره بین» است.

به گزارش مجله خانواده، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز، سرگرمی «موشیمگان» با همکاری «واجیتا» با همکاری کانون و حمایت از اسباب بازی سازان برای تولید مشترک زمستان امسال اعلام می شود. 50000 دستگاه تولید و عرضه خواهد کرد.

مدیر سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری گفت: این سرگرمی که برای افراد بالای سه سال طراحی شده است باعث تقویت حافظه کوتاه مدت و ایجاد اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان می شود. ..

محسن حموله افزود: سرگرمی “موشیمگان” گروهی از بازی های آموزشی، یکی از بازی های فلش کارتی است که توسط گروه های 2 تا 4 نفره قابل انجام است.

او در ادامه می گوید: مؤسسه آموزش فکری کودکان که میزبانی یک رویداد ملی رایگان ایده اسباب بازی را در نظر گرفت و بیش از 1000 شرکت کننده را برای شناسایی جوانان و علاقه مندان به طراحی اسباب بازی آموزش داد، اکنون در مرکز آموزش کودکان و نوجوانان فعال است. بیش از 180 نمونه وجود دارد.

حموره در پایان گفت: تمامی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران حوزه اسباب بازی در ایران می توانند با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و یا به صورت مستقل از این طرح ها استفاده کنند.

سرگرمی «موشیمگان» با قیمت 120 هزار تومان در فروشگاه های کانون پرورش فکری و فروشگاه های محصولات فرهنگی و هنری با تولید بیش از 15 هزار و 500 بازی آموزشی و کمک آموزشی «موشیمگان» تا به امروز در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا